امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : مارس 4th, 2021 7:12 | کد خبر : 24078 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

محبوب فروزنده شهردار پارس آباد شد

در مراسمی با حضور مسوولان استانی و محلی، آئین معارفه شهردار جدید پارس آباد برگزار شد.

مغانه آنلاین

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل در این مراسم با تبریک انتصاب محبوب فروزنده به عنوان شهردار جدید شهر پارس آباد، گفت: همه باید در راستای رعایت قانون دست به دست هم داده و شوراها از فرصت باقیمانده تا پایان دوره پنجم شوراهای اسلامی، نهایت استفاده را برده و تمام تلاش خود را جهت خدمت به شهروندان و آبادانی پارس آباد انجام دهند.

زنجانی بر لزوم وحدت و همدلی و پرهیز از چند دستگی بین شورای شهر و شهرداری تاکید کرد و خواستار همکاری و تعامل تنگاتنگ کارکنان شهرداری و سایر ادارات با شهردار جدید در جهت عمران و آبادانی شهر پارس آبادمغان شد.

محبوب فروزنده شهردار جدید شهر پارس آبادمغان در این آیین، ایجاد نظم و انضباط اداری ، انضباط مالی، شهرداری شفاف و پاسخگو به مطالبات مردمی و انقلاب عمرانی و توسعه متوازن شهری را رئوس برنامه های خود عنوان کرد.

در پایان این مراسم محبوب فروزنده به‌عنوان شهردار جدید شهر پارس آبادمغان معرفی و از خدمات علی منفرد شهردار سابق و نیز از الرحمان جوان سرپرست شهرداری قدردانی شد.

در این جلسه فرماندار، دادستان، فرمانده انتظامی و اعضای شورای اسلامی شهر پارس آباد و جمعی از مسوولان منطقه نیز حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظرات