امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : ژوئن 23rd, 2021 11:39 | کد خبر : 24173 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

طرح تفصیلی شهر پارس آباد به زودی عملیاتی می شود

  شهردار پارس آباد مغان گفت: عملیات اجرایی طرح تفصیلی این شهر مرزی به زودی اجرایی می شود.

مغانه آنلاین-چهارشنبه ۲-۴-۱۴۰۰

به گزارش خبرنگار مغانه آنلاین،  محبوب فروزنده در حاشیه جلسه طرح تفصیلی شهر که با حضور کارشناسان وزارت راه و شهرسازی و استانی در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: با توجه به اینکه طرح تفصیلی به مدت دو دهه  است که بلاتکلیف بوده بررسی ها و کارشناسی های لازم توسط کارشناسان شهرداری و استانی صورت گرفته و چندین  جلسه در این خصوص با کارشناسان مربوطه صورت گرفته که بازدید امروز ماحصل آن جلسات است.

ئی ادامه داد: با هدف عملیاتی کردن طرح مصوبه شورای عالی شهرسازی در نشستی با حضور کارشناسان وزارت راه و شهرسازی و کارشناسان استانی در  فرمانداری پارس آباد جمع بندی و برنامه ریزی شد.

وی خاطرنشان کرد:طرح تفصیلی در واقع سندی است که به وسیله آن میتوان مسیر حرکت شهر و نحوه استفاده از اراضی را جهت ساخت و ساز مشخص کرد.

شهردار پارس آباد مغان تصریح کرد: یکی از مشکلات و چالش های فراروی مردم در محدوده طرح تفصیلی شهر و عدم تعیین تکلیف نهایی طرح های شهری است.

فروزنده از بازدید میدانی کارشناسان وزارت راه و شهرسازی از شهر پارس آباد خبر داد و گفت: امروز کارشناسان وزارت راه و شهرسازی و  کارشناسان استانی به منظور بررسی میدانی طرح جامع شهری از شهر پارس آباد و محلات آن بازدید کرده و جلسه ای به همین منظور درمحل  فرمانداری با حضور  امامی فرماندار شهرستان و عیوض زاده رئیس شورای اسلامی شهر و عبداللهی دبیر شورای اسلامی شهر تشکیل شد.

فرماندار پارس آباد نیز با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شهر پارس آباد بر تصویب طرح تفصیلی تاکید کرد.

ابراهیم امامی افزود: با توجه به اینکه ما مسئولان امانتدار نسل آینده هستیم باید در امورات دقت نظر کافی داشته و همه جوانب را در نظر بگیریم و اجازه ندهیم حقوق شهروندی و شهرداری ضایع شود.

در ادامه دونفر از اعضای شورای اسلامی شهر پارس آباد ،نیز ضمن تقدیر و قدردانی از حضور کارشناسان وزارت راه و شهرسازی و کارشناسان استانی با توضیح از وضعیت شهر، بر تصویب طرح تفصیلی شهر در شورای عالی راه و شهرسازی تاکید کردند.

حاتمی به نمایندگی از طرف کارشناسان ضمن ارزیابی مثبت طرح،  در خصوص تصویب طرح تفصیلی در  شورای عالی راه و شهرسازی قول مساعد دادند.

جمشید کریمی- خبرنگار

اخبار مرتبط

نظرات