امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : جولای 23rd, 2015 8:00 | کد خبر : 12851 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

خرید ۱۱۲هزار تن گندم از کشاورزان پارس آبادمغان

فرماندار پارس‌آباد گفت: از آغاز برداشت گندم تاکنون ۱۱۲ هزار تن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان این شهرستان خریداری شده است.

به گزارش مغانه، مهدی احمدی در جلسه بررسی خرید گندم از کشاورزان شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: از آغاز برداشت گندم تاکنون ۱۱۲ هزار تن گندم از کشاورزان و زارعان شهرستان پارس‌آباد خریداری شده و در انبارهای ذخیره گندم نگهداری شده است.

وی افزود: برای خرید این میزان گندم تولیدی مازاد بر نیاز کشاورزان و گندمکاران در سطح شهرستان تاکنون ۱۱۵ میلیارد تومان به زارعان پرداخت شده و گندمکاران پارس‌آباد بهای گندم خود را از بانک عامل کشاورزی بعد از تحویل محصول به مراکز خرید دریافت کرده‌اند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و هدفگذاری‌های انجام شده کشاورزان و گندمکاران در شهرستان پارس‌آباد بدون دغدغه و نگرانی تاکنون توانسته‌اند محصولات مازاد بر نیاز خود را به مراکز خرید گندم در سطح شهرستان تحویل داده و بدون مشکل و نارسایی بهای گندم خود را دریافت کنند.

احمدی با بیان اینکه نحوه ارائه خدمات توسط مراکز خرید گندم به کشاورزان و زارعان در سطح شهرستان در حد مطلوب و مناسبی بوده است، گفت: تمامی تلاش بر این بوده تا بتوانیم زمینه رضایتمندی حداکثری را در بین کشاورزان مراجعه‌کننده به مراکز خرید گندم در شهرستان پارس‌آباد با اقدامات سریع و به موقع و در عین حال کیفی فراهم آوریم.

وی با اشاره به کیفیت گندم تولیدی در شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: امسال به دلیل بارندگی‌ها و شرایط جوی مناسب شاهد ارتقای کمی و کیفی گندم تولیدشده در شهرستان پارس‌آباد بودیم به طوری که گندم تولیدشده در شهرستان پارس‌آباد یکی از مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات گندم تولیدشده در کشور به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

نظرات