امروز: پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 30th, 2024 9:49 | کد خبر : 24633 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

۵۲۰ هزار پیامک هشدار صرفه‌جویی به مشترکین گاز اردبیل ارسال شد

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: ۵۲۰ هزار پیامک هشدار صرفه جویی و مدیریت مصرف، امسال به مشترکین بخش‌های خانگی ، صنعتی و عمومی ارسال و دمای رفاه ۶ هزار و ۸۷۳ مرکز اداری و عمومی پایش شده است.

مغانه آنلاین- سه شنبه ۱۰-۱۱-۱۴۰۲

میرسعید سید متین اظهار کرد: این اقدام در راستای سیاست‌های ابلاغی شرکت ملی گاز ایران است و بیش از ۱۵ هزار پیامک برای مشترکین پرمصرف و بد مصرف خانگی ، ۶۵ هزار پیامک برای مشترکین بخش تجاری و یک هزار پیامک برای مشترکین بخش دولتی ارسال شده است.

وی همراهی مشترکین در طرح پویش مردمی‌سازی مدیریت مصرف گاز با کاهش ۱۰ درصدی مصرف در بخش خانگی را بسیار چشمگیر توصیف و تصریح کرد: برای نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف بهینه و ایمن و آگاه سازی و جلب مشارکت مشترکین، از ظرفیت بسترهای اطلاع رسانی استانی همچون صدا و سیما، سایر رسانه‌ها، شبکه‌های مجازی و تبلیغات محیطی و غیره استفاده کرده ایم.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل بهره گیری از رسانه‌های نوین و فضای مجازی در اصلاح الگوی مصرف را تاثیرگذار دانست و گفت: تولید و انتشار پوستر، عکس‌نوشت، اینفوگرافیک، انیمیشن و گزارش‌های ویدئویی و تصویری از اقداماتی بوده که شرکت گاز استان در راستای آموزش شهروندان و نهادینه‌سازی فرهنگ بهینه مصرف انجام داده است.

سید متین همراهی ادارات دولتی در رعایت دمای رفاه ۱۸ درجه را نیازمند همت مسئولین و مدیران دستگاه‌های دولتی و مراکز عمومی دانست و افزود: از آغاز طرح پایش دمای رفاه ادارات و مراکز عمومی تاکنون ۶ هزار و ۸۷۳ پایش در استان اردبیل انجام و ۳۶۶ اخطار به مشترکین بد مصرف ارسال و در ۱۶ مورد به قطعی جریان اقدام شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل اضافه کرد: جلسات کمیته سوخت زمستانی همه ‌روزه برگزار و میزان مصارف و اجرای مصوبات و دستورالعمل‌های ابلاغی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

سید متین با قدردانی از همراهی و همکاری مشترکین با شرکت گاز ،به عموم هم استانی‌ها توصیه کرد با رعایت مسائل ایمنی و حداکثر صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی در پایداری فشار شبکه گازرسانی سهیم باشند.

استان اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده و بخش‌های مرکزی و جنوبی آن سردسیر است.

اخبار مرتبط

نظرات