امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : فوریه 11th, 2020 2:12 | کد خبر : 23533 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

کاندیداها از دامن زدن به مسائل قومی و طایفه ای اجتناب کنند/ کسی حق بر هم زدن نظم و امنیت را ندارد

امام جمعه پارس آباد گفت که داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی و هواداران آنها از تخریب یکدیگر و دامن زدن به مسائل قومی و طایفه ای به شدت اجتناب کنند.

جابر فولادی/ مغانه آنلاین-۱۳۹۸/۱۲/۲۲

حجت اسلام باقری در اجتماع عظیم راهپیمایان ۲۲بهمن پارس آباد افزود: با مشارکت پرشکوه، حداکثری و آگاهانه در پای صندوق های رای سیلی محکم دیگری به آمریکای جنایتکار خواهیم زد.

وی با بیان اینکه هر رای ما به مثابه خاری در چشم دشمنان نظام و انقلاب است، ادامه داد: واجدان شرایط باید با خلوص نیت در عرصه انتخابات و رای گیری حاضر شده و با رای دادن به کاندیدای اصلح و شایسته و مردمی در سرنوشت خود سهیم باشد.

وی با اشاره به ویژگی های یک کاندیدای اصلح و متعهد و توانمند، اظهار کرد: از بین نامزدها به فردی کاردان و جهادی رای دهید که بتواند برای منطقه و کشور و در دفاع از دستاوردهای نظام اسلامی مثمر ثمر باشد و گره ای از مشکلات مردم و کشور باز کند.

وی گفت: مردم نباید فقط به شعارها و سخنان و وعده های انتخاباتی نامزدها بسنده نکنند بلکه باید گذشته و سوابق او را نیز در نظر بگیرید و ببینید در گذشته کی بوده و چه کارهایی برای منطقه و مملکت کرده است.

وی همچنین نامزدها و هواداران آنها را از هر گونه بداخلافی انتخاباتی و اختلاف افکنی، قومیت گرایی و فحش و اهانت به همدیگر برحذر داشت و گفت: داوطلبان نمایندگی مجلس مبادا به یکدیگر تهمت بزنند و به تخریب هم بپردازند.

باقری به ضرورت حفظ آرامش و آسایش مردم و صیانت از امنیت منطقه تاکید و بیان کرد: هیچکس حق ندارد نظم و امنیت منطقه را بر هم بزند و هر کسی بخواهد به نظم و امنیت عمومی خدشه وارد کند بر اساس قانون، پلیس با اقتدار در مقابل آنها خواهد ایستاد.

او در ادامه با اشاره به فرارسیدن چهلمین روز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: ثمره خون سردار دلها باعث همبستگی بیش از پیش مردم ،افزایش وحدت و انسجام و همچنین تقویت جبهه مقاومت شد.

وی نسبت به برگزاری هرچه باشکوهتر آیین های گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی تاکید کرد و از آحاد مردم خواست به صورت گسترده در این مراسم شرکت کنند.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات