امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : می 14th, 2015 5:12 | کد خبر : 11394 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

پیکر مطهر دو شهید گمنام در اصلاندوز مغان تشییع و تدفین شد +تصاویر

پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس امروز پنجشنبه بر روی دستان اقشار مختلف مردم و مسئولان پارس آباد و اصلاندوز مغان تشییع و در محل تپه نورالشهداء اصلاندوز به خاک سپرده شد.

به گزارش مغانه به نقل از ارس تبار، حجت الاسلام والمسلمین عظیم اسدزاده امام جمعه اصلاندوز با گرامیداشت یاد شهدا گفت: حضور شهدای گمنام افتخاری بزرگ برای این منطقه شهید پرور و ولایتمداراست و مردم امروز با تشییع باشکوه پیکر شهدا یکبار دیگر با آرمان های این عزیزان تجدید میثاق کردند.

زکی‌الله خوشبخت” نماینده کمیته تحقیق و تفحص شهدای گمنام استان اردبیل نیز در سخنانی جایگاه شهدا را بسیار رفیع دانست و گفت: اقتدار، افتخار، عزت و عظمت ایران اسلامی مرهون جانفشانی ها و ایثارگری های شهدا در دوران دفاع مقدس است.

این شهدا که اخیرا توسط تیم های جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تفحص شده‌اند ۱۸ و ۲۴ ساله هستند که در سال ۶۲ در عملیات خیبر در منطقه عملیاتی جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

پیکر مطهر این دو شهید والامقام پس از استقبال پرشکوه مردم شهید پرور روستاهای فخرآباد،صلوات،مرادلو،قره آغاج،زیوه،بران علیا،سفلی ، پلنگلو و دیگر روستاهای مسیر اصلاندوز عصر امروز وارد این شهر شد.

اجرای سرود دانش آموزان هنرستان ولایت با لباس محلی و عشایری و نوحه خوانی و سینه زنی از دیگر برنامه های اجرا شده در مراسم خاکسپاری این دو شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس بود.

اصلاندوز در ۲۰۰ کیلومتری شمال اردبیل و مجاورت جمهوری آذربایجان واقع است.

۱ ۲ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۴ ۱۵ ۱۶ ۱۷ ۱۸ ۱۹ ۲۰ ۲۱ untitled

 

اخبار مرتبط

نظرات

داود

خدا رحمت شان کند.