امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : مارس 2nd, 2016 9:27 | کد خبر : 17226 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

پیام قدردانی عباس جهانگیرزاده از مردم پارس آباد و بیله سوار مغان

“عباس جهانگیرزاده” یکی از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای، از مردم شهرستان های پارس آباد و بیله سوار به سبب حضور پرشور و با نشاط مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه سپاسگزاری کرد.

به گزارش روز چهارشنبه مغانه، وی در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با کسب ۱۵۶۴۸ رای سوم شد.

متن کامل پیام جهانگیرزاده به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

بیانیه قدردانی مهندس حاج عباس جهانگیرزاده از مردم بزرگوار حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار مغان

منت خدای را عزوجل که طاعتش موجب قرب است و به شکراندرش مزید نعمت. اکنون که ملت شریف ایران اسلامی با بصیرت کامل در پاسخ غرورانگیز به ندای مقام عظمای ولایت با حضور هوشمندانه در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی، حماسه ای شکوهمند آفریده اند و با نظم و نشاط تحصین برانگیز جلوه دلپذیر مردم سالاری و قانون مداری را به کوری چشم دشمنان بدخواه اسلام به نمایش گذاشتند برخود وظیفه میدانم این حضور غیرتمندانه را به مردم شریف شهرستان های پارس آباد و بیله سوار و بخش های جعفرآباد، اصلاندوز، اسلام آباد و تازه کند و روستاهای تابعه و عشایر غیور ایل سون تبریک عرض می نمایم.

سروران گرامی نیک میدانید به برکت اعتماد ارزشمندی که مردم بزرگوار حوزه انتخابیه نسبت به این حقیر ابراز کردند توانستم اخلاق انتخاباتی را به نحو احسن در عرصه رقابت نابرابر رعایت نمایم و از توسل به شیوه های عوام فریبانه و از چنگ اندازی به زر و زور مبرا باشم. امید واثق دارم تا آخرین لحظات حیاتم قدردان آرای پاک تک تک شما خواهم بود.

بر این اساس ضمن تشکر از حمایت های بی دریغ مردم شریف و عشایر و مرزداران غیور حوزه انتخابیه، احزاب و گروه های سیاسی، نخبگان و فرهیختگان و شخصیت های برجسته استان از این جانب ، دستان یاری گر مردم غیور مغان را می فشارم و خاک پاک قدمهایشان را سرمه چشم قرار می دهم.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

۸۵۶۶

اخبار مرتبط

نظرات

شهروند

افسوس که مهندس حاج عباس جهانگیر زاده نماینده منتخب نشد ولی در دوره دوم نباید بی تفاوت باشیم چون سرنوشت منظقه در میان است وبنده با چند تن از دوستانم که از فرهنگیان و اساتید دانشگاه میباشند با تحقیق وبرسی و با کنترال سوابق اجرایی وطرحها وبرنامه های هردو کاندیدا و برسی دیگر توانمندیها که برای منطقه ان شالله مفید خواهد بود به یک نتیجه واحد رسیدیم واز جناب مهندس ایرج بیگدلو حمایت میکنیم

مثل دلسوز

لیاقت آقای جهانگیرزاده بیش از سایر رقبا بود که خیلی ها متأسفانه بعد انتخابات و اعلام نتایج متوجه شدند کاش همیشه همه چیز را به موقع درک کنیم.