امروز: شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : مارس 5th, 2024 7:35 | کد خبر : 24741 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

پروژه آبرسانی به مغانسر پارس‌آباد به زودی تکمیل می شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: طرح آبرسانی به شهر مغانسر پارس‌آباد مغان و ۲۰ روستای پایین دست آن، ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در فروردین ماه ۱۴۰۳ به بهره‌برداری خواهد رسید.

مغانه آنلاین- سه شنبه۱۵-۱۲-۱۴۰۲

مسعود خیرجو روز سه شنبه در بازدید از مراحل اجرای طرح آبرسانی به شهر مغانسر پارس آباد و ۲۰ روستای پایین دست آن، اظهار کرد: اجرای این طرح از سال ۱۴۰۰ با دورنمای تامین آب ۹ هزار نفر تا افق سال ۱۴۲۰ آغاز شد.

وی افزود: برای اجرای این طرح آبرسانی یک مخزن ۱۰۰ متر مکعبی، یک مخزن فلزی ۵۰ متر مکعبی، اتاق فرمان، هفت کیلومتر خط انتقال آب و یک ایستگاه پمپاژ و نیرورسانی احداث و اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ادامه داد: آب مورد نیاز این طرح، از تصفیه خانه مجتمع آبرسانی ۳۲ روستا تامین خواهد شد و اعتبار طرح نیز ۲۰۰ میلیارد ریال است.

کمال الدین میرجعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل هم در این بازدید، بر اجرای طرح‌های آب و فاضلاب، طبق برنامه زمانبندی طرح‌ها تاکید کرد.

۳۰ شهر و بیش از ۹۹۱ روستای استان اردبیل زیرپوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل قرار دارند و ۴۰۱ هزار نفر جمعیت در مناطق روستایی از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌مند هستند.

 

اخبار مرتبط

نظرات