امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : سپتامبر 21st, 2015 5:09 | کد خبر : 14021 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای بیان رشادت های رزمندگان است

فرمانده سپاه ناحیه پارس آبادمغان گفت: هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای بیان رشادت ها و حانفشانی های رزمندگان و ایثارگران و انتقال فرهنگ حماسه و مقاومت به نسل امروز است.

رسول ایرانی / مغانه- سرگرد مطلب شاهی  در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در پارس آباد گفت: وقتی دشمنان اسلام جنگ نابرابر را بر ما تحمیل نمودند، تفسیر آنها این بود که در اندک مدتی می توانند بر کشور ما مسلط شوند اما رزمندگان دلاور ایران اسلامی با وارد نمودن ضربان مهلک بر ماشین جنگی دشمن به دنیا ثابت کردند که ما میتوانیم با اراده خداوند متعال و با پیروی از دستورات فرمانده کل قوا پیروزی‌های بزرگی بدست آوریم.

وی با اشاره به رسالت جهانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمایت از ملت های مظلوم و مسلمان جهان خاطر نشان کرد: حرکت و بالندگی در دنیای اسلام و قیام علیه استکبار جهانی همانا تداوم آرمان های انقلاب و راه شهیدان ماست که امروز با رهنمودهای مقام عظمای ولایت راه های نفوذ دشمن بر کشور ما مسدود شده است.

فرمانده سپاه پارس آباد افزود: امرزو دشمن جبهه دیگری را بر روی ما گشوده است که جنگ نرم نام دارد و ما باید در همه حال وحدت، آمادگی و هوشیاری خود را حفظ نموده و اجازه ندهیم دشمنان این مرزو بوم با انواع دسیسه ها و نیرنگ ها ایمان و استقامت این مردم را هدف تهاجم فرهنگی خود قرار دهند.

وی از اجرای حدود ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در پارس آباد خبر داد و اظهار کرد: برنامه ها و آیین های گرامیداست این هفته باشکوهتر از سالهای گذشته در این شهرستان ولایت مدار برگزار خواهد شد.

شاهی ،تجلیل از رزمندگان و ایثارگران، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و نیز برگزاری رژه موتوری و خودرویی، گردهمایی رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت، تجمع بزرگ هیأت عاشقان ولایت، برگزاری یادواره شهدا،برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، ، غبار روبی و گلباران مزار شهدا، ، برگزاری مسابقات ورزشی، مسابقه کتابخوانی، برگزاری ایستگاه صلواتی، برپایی نمایشگاه فرهنگی و اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم را از ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در پارس آباد عنوان کرد.

 

اخبار مرتبط

نظرات