امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : اکتبر 3rd, 2016 6:54 | کد خبر : 19226 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

نقاط حادثه خیز جاده اردبیل- پارس آباد حذف می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل می گوید که موضوع حذف نقاط حادثه خیز جاده اردبیل به پارس آباد از سوی مسئولان استان به جد پیگیری می شود.

به گزارش مغانه، علی آذرنژاد روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس گزارش های پلیس راه استان اردبیل بیشترین تصادف های جاده ای منجر به فوت در محور اردبیل به پارس آباد رخ می دهد و از این رو حذف نقاط حادثه خیز این راه در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: استاندار اردبیل در دیدار امروز خود با وزیر راه و شهرسازی در کنار پیگیری پروژه راه آهن اردبیل- میانه و جاده اردبیل- سرچم، خواستار تخصیص اعتبار مورد نیاز برای بهسازی و تعریض جاده اردبیل- پارس آباد شده و قرار بر این است اعتبار لازم تامین و ایجاد ردیف اعتباری جداگانه برای این جاده در بودجه سال آتی نیز مورد پیگیری قرار بگیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: استاندار اردبیل در جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان نیز دستور داد تا از طریق حمل و نقل و پایانه ها طی ۲ ماه آینده نسبت به رفع نقاط حادثه خیز محور اردبیل- پارس آباد به ویژه در محدوده قره آغاج تا پارس آباد برای ایمن شدن این جاده، کاهش تعداد تصادف های منجر به فوت و تسهیل تردد اقدام شود.
آذرنژاد اضافه کرد: تاکنون ۱۷ نقطه حادثه خیز در محور اردبیل- پارس آباد شناسایی و از سوی پلیس راه استان گزارش شده است.
در سال جاری از ۲۸ جان باخته بر اثر تصادف رانندگی در استان اردبیل ۱۸ نفر مربوط به شهرستان پارس آباد مغان می باشد. جاده اردبیل – پار س آباد نیز یکی از راه های ارتباطی پر خطر در استان می باشد.
شهرستان پارس آباد مغان در ۲۳۰ کیلومتری شمال اردبیل در همسایگی کشور جمهوری آذربایحان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظرات