امروز: شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : مارس 7th, 2024 8:17 | کد خبر : 24748 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

منتقدان به انتخاب مردم احترام بگذارند

احد بیوته منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در انتخابات مجلس دوازدهم، هر گونه تخریب، تحقیر و توهین به نامزدهای حاضر در رقابت انتخابات اخیر را بی‌احترامی به انتخاب مردم عنوان کرد و گفت: منتقدان به انتخاب و رای مردم احترام بگذارند.

مغانه آنلاین- پنجشنبه۱۷-۱۲-۱۴۰۲

بیوته روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: افرادی که نامهربانی کرده و با هجمه و تخریب در صدد زیر سوال بردن رای مردم هستند، در واقع به انتخاب مردم دهن کجی می کنند و هر چند که با دشمنان داخلی و خارجی همصدا و همگام شده‌اند، ولی راه به جایی نخواهند برد.

وی اظهار کرد: مردم خوب و بد را خوب تشخیص می دهند و به وضوح دیدند که من با پاکدستی و پرهیز از بریز و بپاش انتخاباتی و بدون زد و بند سیاسی و اقتصادی وارد عرصه رقابت شدم و همین صداقت را مردم به خوبی دیدند و با آرای خود، اعتماد خود را نشان دادند.

منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین بیان کرد: متاسفانه از نخستین روز اعلام پیروزی من در انتخابات اخیر، عده‌ای من را مورد هجمه قرار داده و تخریب خود را با مستمسک قرار دادن یک ویدئو مربوط به ۲۰ سال پیش آغاز کردند در حالی که من همان ویدئو و برنامه‌های مشابه را در چارچوب اخلاق، قانون و عرف منطقه تهیه کرده‌ام که از صدا و سیمای مرکز استان پخش شده و خاطرات خوشی برای مردم منطقه رقم زده است.

وی با طرح این سوال که «مگر شاد کردن و خندان مردم امری ناپسند است؟»، گفت: نقش هنری من در ۲۰ سال پیش آن چنان ماندگار بوده که امروز هم اثر خود را در جامعه دارد و این امر عین موفقیت شایسته تقدیر بوده و نشان دهنده عمق انجام کار درست است.

بیوته که با ۴۶ هزار و ۵۳۲ رای مردم برای حضور در مجلس دوازدهم برگزیده شده است، تصریح کرد: تخریب‌گران با تخریب من بزرگ نمی‌شوند بلکه خودشان را در معرض قضاوت مردم قرار می دهند و من امیدوارم همگان متوجه ریشه این هجمه و تخریب من بشوند.

حاضر هستم برای مردم هر کاری انجام دهم/ عملکرد من در مجلس دوازدهم بیش از حرف‌هایم اثر خواهد داشت

وی خود را فرزند سبلان و علاقه‌مند به سرفرازی پرچم، انقلاب و نام کشور ایران خواند و ادامه داد: تاکنون برای شادی مردم هر کاری از دستم برآمده انجام داده‌ام و از این به بعد هم بدون ترس از هر هجمه و تخریبی، حاضرم هر کاری را انجام دهم.

منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین تاکید کرد: من به فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی که رای مردم را میزان اعلام کرده، ایمان دارم و بر همین اساس، عملکرد من در مجلس دوازدهم، در خدمت به همین مردم بیشتر از حرفایم اثر خود را نشان خواهد داد.

وی اضافه کرد: نماینده و منتخب مردم باید از طرف رجال و فعالان سیاسی و سایر نامزدهای حاضر در رقابت انتخابات مورد احترام قرار گیرد چرا که من خودم نیز در دو دوره گذشته که حضور داشتم و رای نیاوردم، کسی را تخریب نکردم، به کسی بی‌حرمتی و جسارت نکردم و به رای و انتخاب مردم احترام گذاشتم.

منتقدان به کارنامه فرهنگی و اجتماعی من اشاره‌ای نمی‌کنند/ ۱۰ جلد کتاب نوشته‌ام

بیوته بیان کرد: من در ۲۰ سال گذشته علاوه بر بازیگری و اجرای برنامه‌های فرهنگی متعدد در صدا و سیما، کارها و فعالیت‌های موثر دیگری هم داشته‌ام که سرمایه اصلی من برای جذب آرای مردم بوده ولی تخریبگران هیچ اشاره‌ای به آنها نداشته‌اند.

وی با اشاره به تدوین دانشنامه و لغت‌نامه ترکی آذربایجانی و نگارش ۱۰ جلد کتاب درباره مفاخر فرهنگی و اجتماعی استان و نیز فعالیت در امور خیریه، هر گونه هجمه علیه خود را تخریب انتخاب مردم دانست و گفت: تخریب یک چهره فرهنگی و پژوهشگر اجتماعی و فرهنگی منطقه انصاف نیست.

وی با اشاره به اقدامات خود در امور خیریه، تهیه جهیزیه، آزادی زندانیان و ارائه کمک هزینه درمانی و اقدامات مشابه به نفع نیازمندان تاکید کرد: آنها که اقدام به تخریب من می‌کنند، هرگز به این مسائل اشاره‌ای ندارند و همین امر نشان می‌دهد که چه نیتی در پشت سخنان آنها نهفته است.

به گزارش ایرنا، احد بیوته، منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین هنرمند، طنزپرداز، چهره فرهنگی و فعال سیاسی متولد سال ۱۳۵۸ شهرستان بیله‌سوار و دارای مدرک کارشناسی ارشد مسائل و امور فرهنگی از دانشگاه اصفهان و دکترای مدیریت است که در دوره قبلی انتخابات نیز بیش از ۳۰ هزار رای کسب کرد ولی از راهیابی به مجلس یازدهم بازماند.

وی دانش‌آموخته مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترای رشته مدیریت، نویسنده ۱۰ جلد کتاب در حوزه فرهنگی و اجتماعی و از تدوین‌کنندگان و مولفان لغت‌نامه ترکی آذربایجانی بوده و طی سال‌های گذشته، در صدا و سیمای مرکز اردبیل فعالیت کرده است.

بیوته که از سال ۱۳۷۵ وارد عرصه هنری شده، در دوره کاری خود، به عنوان بهترین گزارشگر مراکز صدا و سیمای کشور، بهترین برنامه‌ساز بین‌المللی، رئیس شورای حل اختلاف هنرمندان استان اردبیل و سرپرست روزنامه کار و کارگر در استان اردبیل بوده است.

وی در دوره خدمت خود در صدا و سیما در تهیه و پخش گزارش‌های اجتماعی و طنز شبکه استانی سبلان اردبیل فعالیت داشته و همچنین در برنامه «کند حیاتی» این شبکه استانی حضور پر رنگی داشت و غالب جمعیت استان با وی آشنا هستند.

بیوته در لیست تشکل حامی صدای ملت از جمله جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان اردبیل، جامعه عشایر، جهادگران ایران اسلامی، آینده پژوهان استان اردبیل، شورای وحدت استان اردبیل، مجمع متخصصین ایران و سازمان نظام پرستاری استان اردبیل قرار داشت.

بیوته در انتخابات ۱۱ اسفندماه، از مجموع ۲۲۳ هزار و ۱۳۹ رای ماخوذه، با کسب ۴۶ هزار و ۵۳۲ رای به عنوان منتخب سوم حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین به مجلس دوازدهم راه یافت.

 

اخبار مرتبط

نظرات