امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آوریل 30th, 2015 1:23 | کد خبر : 10851 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

معلمان اردبیل تجمع کردند

در آستانه روز معلم جمعی از فرهنگیان و معلمان اردبیلی در تجمع آرام خواستار برقراری عدالت در پرداخت حق و حقوق و مزایا به همراه ارتقای وضعیت معیشتی شدند.

به گزارش مغانه به نقل از فارس، در تجمع فرهنگیان اردبیل که صبح امروز و جلوی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با همراهی فرهنگیان و معلمان زن و مرد و تعدادی از بازنشستگان انجام شد در فضایی آرام اما با بیان اعتراض‌ها و مشکلات صنفی فرهنگیان این قشر خواستار پایان دادن به تبعیض دولت در پرداختی حق و حقوق و مزایا شدند و از دولت و مجلس خواستند تا هر چه سریع‌تر به این وضعیت معلمان پایان دهند.

در این تجمع، فرهنگیان در حالی که پلاکاردهای مبنی بر طرح مشکلات و مسائل مختلف را در دست داشتند، اعلام کردند: «معلم هنوز در حاکمیت اسلامی غم نان دارد»، «حضرات معلم فوق لیسانس زیر خط فقر است»، «ما از فرق می‌نالیم نه از فقر»، «سریعا به تبعیض بین معلمان و سایر کارکنان دولت پایان دهید»، «اجرای رتبه‌بندی معلمان ادامه تبعیض است»، «وزیر باعرضه می‌خواهیم» و ….

این تجمع اعتراض‌آمیز همزمان با سراسر کشور در آستانه روز معلم برگزار شد و معلمان خواسته‌های صنفی خود را به دور از هرگونه نگاه سیاسی اعلام کردند.

اخبار مرتبط

نظرات

شهروندنظرپور

با سلام ما نیز جمعی از بازنشستگان آموزش و پرورش پارس آباد مغان از این تجمع صنفی در راستای احقاق حقوق معلمان و بازنشستگان حمایت می کنیم. آری ما از فرق می نالیم نه از فقر. بازنشسته اداره … با مدرک تحصیلی سو راهنمائی که سواد و تخصص هم ندارد دو برابر ما حقوق دریافت میکند> امید واریم اکنون که دولت تدبیر و امید سر کاره با تدبیر بموقع خویش امید ماندگاری را در دل ما بیفروزد.

فرهنگی

در دولت گذشته اگر معلم دلسوزی خواستار حق و حقوق اش می شد برای اش مارک فتنه گری زده می شد وبا عنایت خدا وند متعال و مردم فهیم ایران دولت تدبیر وامید به عرصه سیاست قدم گذشت و فضا را بری معلما ن نرم کرد ودر کنار ان سکونت رسانه ملی در مقابل تجمع صنفی ارام معلمان واقعا جای تاسف دارد وامیداواریم با تدبیر و داریت دولت معلمان دلسوز به حق و حقو ق اشان به رسند . مسول محترم خبر گذاری لطفا نظر این جانب رادرج فرمایید تا مردم قضاوت کنند جناب عالی چقدر به ازدی بیان معتقدی