امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : مارس 13th, 2020 4:16 | کد خبر : 23637 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

مصرف الکل در پارس آباد ۲نفر را به کام مرگ کشاند/ چهار نفر دیگر در شرایط وخیم هستند

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد مغان از مسمومیت ۱۲نفر در این شهرستان بر اثر استعمال الکل صنعتی خبر داد و گفت: با وجود تلاش پزشکان، از این تعداد دو نفر جان خود را از دست دادند و چهار نفر در شرایط وخیم هستند.

جابر فولادی/ مغانه آنلاین- ۱۳۹۸/۱۲/۲۳

دکتر جواد سرباززاده روز جمعه اظهار داشت: در طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ نفر به خاطر مسمومیت با الکل به بیمارستان مراجعه کردند که از این تعداد ۲ نفر فوت کرده، ۹ نفر به اردبیل اعزام شدند که حال ۴ نفر آن وخیم است و یک نفر حال عمومی خوبی دارد.

وی با توجه به شایعات بی‌پایه مبنی بر مؤثر بودن مصرف خوراکی الکل برای مقابله با ویروس کرونا، با رد شدید این موضوع اظهار کرد: متاسفانه برخی با این عقیده که مصرف الکل از ابتلا به کرونا موثر است به صورت خوراکی آن را مصرف کرده‌اند در حالی که تمامی الکل‌ها برای ضدعفونی و گندزدایی است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد ادامه داد: از مردم انتظار داریم فریب افراد سودجو و متخلف را به هیچ عنوان نخورند و با رعایت موارد بهداشتی و ماندن در خانه در راستای کنترل این ویروس با ما همکاری‌های لازم را داشته باشند تا بتوانیم شرایط را به وضعیت مطلوب در آورده و کرونا را شکست دهیم.

 

اخبار مرتبط

نظرات