امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : ژانویه 4th, 2020 11:23 | کد خبر : 23299 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

مراسم عزاداری شهید سپهبد سلیمانی در پارس‌آباد برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پارس‌آباد گفت: مراسم گرامیداشت و عزاداری شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهان شهیدش روز یکشنبه در این شهرستان برپا می شود.

به گزارش مغانه آنلاین، سرهنگ پاسدار حسن نوری با اشاره به جزییات این مراسم عنوان کرد: این مراسم فردا ۱۵ دی ماه رأس ساعت ۱۰:۳۰ قبل از ظهر در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) پارس‌آباد  با حضور آحاد و اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه شهرستان پارس‌آباد برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پارس‌آباد با دعوت از عموم مردم شهرستان جهت حضور در این مراسم بیان کرد: مردم  شهیدپرور شهرستان پارس‌آباد از لحظات اول این مصیبت بزرگ با حضور در ناحیه مقاومت بسیج سپاه و مساجد شهرستان پارس‌آباد همدردی خود را نشان دادند.

نوری با بیان اینکه بهترین پاداش مجاهدت‌های شبانه روزی سردار سلیمانی شهادت بود، گفت: شهید سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی یک شخصیت جهانی و نماد مقاومت و سمبل جهاد و شهادت در جهان است‌.

وی افزود: مردم شهرستان پارس‌آباد با برگزاری راهپیمایی ضد آمریکایی- صهیونیستی انزجار و خشم خود را از آمریکای جنایتکار و ایادی آن به نمایش گذاشتند و با حضور حماسی خود در مراسم گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی نیز با شهدا و رهبر انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‌کنند‌.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پارس آباد تصریح کرد: دشمنان اسلام و انقلاب بدانند مردم ایران اسلامی راه شهید سلیمانی را در گام دوم انقلاب اسلامی ادامه خواهند داد و رزمندگان عاشورایی و امت اسلامی انتقام سختی از دشمنان خواهد گرفت. (فارس)

 

اخبار مرتبط

نظرات