امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : ژانویه 13th, 2020 3:36 | کد خبر : 23344 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

شهادت سردار سلیمانی سبب اتحاد و انسجام دنیای اسلام شد/ تندیس شهید سلیمانی در پارس آباد نصب می شود

امام جمعه موقت پارس آبادمغان گفت: خون پاک و مطهر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش باعث همدلی، وحدت، اتحاد و انسجام همه سلیقه‌ها و طیف های سیاسی داخلی و جهان اسلام شد.

به گزارش مغانه آنلاین، حجت الاسلام سید اسماعیل احمدی امروز دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی پارس آباد افزود: شهادت این سردار سرافراز، نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مقابل توطئه ها و دسیسه های استکبار جهانی بیمه و نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره درصدد تضعیف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند ادامه داد: اقدام احمقانه و وحشیانه آمریکا در به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی و همراهانش بیانگر درماندگی و استیصال آنان است.

وی در ادامه با ابراز نگرانی از روند روبه رشد آمار طلاق در جامعه اظهار کرد: در افزایش میزان طلاق و فروپاشی خانواده ها، فرهنگ منحط غرب به عنوان مروج شیطان، بسیار تاثیر گذار است.

وی با اعلام اینکه دشمن از راهها و ابزارهای مختلف، کانون گرم خانواده های ایرانی را نشانه رفته است، گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی –ایرانی و انتقال آموزه های دینی در جامعه کمک زیادی به تحکیم و دوام و بقای خانواده می کند.

به گفته وی، تربیت فرزندان سالم و صالح و الگوگیری از سیره عملی ائمه اطهار (ع)، از راهکارهای مهم مقابله با طلاق و فروپاشی ارکان خانواده است.

فرماندار پارس آباد نیز با بیان اینکه بر اساس های آمارهای موجود، حدود یک چهارم ازدواج ها در این شهرستان منجر به طلاق می شود گفت: احیای سنت و آداب و رسوم حسنه و تقویت فرهنگ اصیل عشایری و بومی و نیز ترویج ارزش های الهی، نقش به سزایی در تقویت بنیان خانواده و کاهش میزان طلاق دارد.

عدالت حاجی پور، بیکاری، فقر عاطفی، مهریه های سنگین، چشم و همچشمی، تضعیف حجاب، اعتیاد به مواد مخدر، را از علل و زمینه ساز فروپاشی خانواده و افزایش طلاق در جامعه دانست و بر احیا و اشاعه ی فریضه ی الهی امربه معروف و نهی از منکر تاکید کرد.

وی  در ادامه با اشاره به خدمات، رشادت ها و جانفشانی های سردار سلیمانی، گفت: به منظور قدردانی از رشادت ها و دلاورها و زنده نگه داشتن یاد و نام سردار سرافراز اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، تندیس این شهید والامقام و پرافتخار به زودی در میدان شهدای پارس آباد نصب می شود.

او با اشاره به فرارسیدن ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س)، از برپایی نمایشگاه و سوگواره یاس کبود به مناسبت ایام فاطمیه، با مشارکت جوانان دوستدار اهل بیت (ع) و با حضور جمعی از مسوولان محلی از ۲۸دی ماه جاری در این شهرستان خبر داد و گفت: تشریح و تبیین سبک زندگی حضرت زهرا(س) و وقایع تاریخی زندگی این بانوی بزرگوار اسلام از تولد تا شهادت از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

 

اخبار مرتبط

نظرات