امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : آوریل 24th, 2017 3:04 | کد خبر : 21418 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

ساختمان اداره پزشکی قانونی پارس آبادمغان افتتاح شد+تصاویر

با صرف اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۴۷۰میلیون ریال طرح احداث ساختمان جدید اداره پزشکی قانونی پارس آباد تکمیل و با حضور مسوولان استانی و شهرستانی بهره برداری از آن آغاز شد.

به گزارش مغانه آنلاین، مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل روز دوشنبه در آیین افتتاح این ساختمان گفت: با توجه به شرایط و موقعیت جغرافیایی شهرستان پارس آباد، در صدد فراهم کردن شرایطی برای مردم پارس آباد بودیم تا مردم این منطقه بتوانند از خدمات پزشکی قانونی استفاده کرده و از مراجعات بی مورد به مرکز استان که گاهی شاهد اتفاقات ناخوشایندی نیز بوده ایم، بی نیاز شوند که خوشبختانه با تامین نیروی انسانی ، این امر میسر شد.

حامد پورعزیز با اشاره به تامین نیروی انسانی، پزشک و کارمند این مرکز افزود: ساختمان پزشکی قانونی شهرستان پارس آباد در زمینی به مساحت ۸۴۵ متر و با زیربنای ۵۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال شامل واحدهای معاینات سرپایی، اجساد، سالن تشریح، سردخانه نگهداری اجساد از محل اعتبارات استانی ساخته شده است.

وی گفت: با توجه به جذب پزشک متخصص در این شهرستان در صدد راه اندازی طرح دادپزشک تا آخر فصل بهار هستیم که اجرای این طرح به میزان قابل توجهی روند صدور جواز دفن را در مرگ و میرهای عادی تسهیل کرده و سبب کاهش ورودی پرونده های فوتی به تشکیلات قضایی خواهد شد.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات