امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : می 17th, 2015 12:23 | کد خبر : 11439 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

درخشش ورزشکاران پارس آباد در المپیاد فرهنگی ورزشی ناشنوایان کشور

رئیس اداره ورزش و جوانان پارس آبادمغان از درخشش ورزشکاران ناشنوای این شهرستان مرزی در اولین المپیاد فرهنگی ورزشی ناشنوایان کشور خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه مغانه، انور موسی زادگان در آیین تجلیل از ورزشکاران مدال آور این شهرستان در المپیاد فرهنگی ورزشی ناشنوایان کشور، گفت: در این رقابت ها چهار ورزشکار ناشنوای این شهرستان با کسب شش مدال رنگارنگ، سبب صدر نشینی کاروان ورزشی ناشنوایان استان اردبیل در جدول توزیع مدال ها و کسب عنوان اولی این مسابقات شدند.

به گفته وی، در این المپیاد، در بخش مردان یاشار وقار دو نشان طلا و میثم فرزانه یک مدال برنز و در بخش بانوان، پرور منصوری دو مدال طلا و خدیجه مولایی یک مدال طلا کسب کردند.

فرماندار پارس آباد نیز با ابراز خرسندی از موفقیت ورزشکاران ناشنوای این شهرستان گفت: پارس آباد مغان در حوزه ورزش از قابلیت ها و ظرفیت های مطلوبی برخوردار است.

مهدی احمدی با بیان اینکه وظیفه دولت توسعه فضاهای ورزشی و امکانات فرهنگی و تفریحی می باشد افزود: ورزشکاران و قهرمانان ورزشی باید با رفتار و کردار خوب خود الگوی مناسبی برای جوانان و نوجوانان باشند.

وی خطاب به این ورزشکاران مدال آور گفت: شما ثابت کردید که علیرغم محدودیت های فیزیکی با تلاش و پشتکار می توان به قله های موفقیت رسید و افتخار آفرید.

فرماندار شهرستان پارس آباد با اشاره به موفقیت این جوانان در عرصه های ورزشی و فرهنگی  ایجاد تشکل های مردم نهاد را از ضروریات امروز جامعه عنوان کرد و ادامه داد: ما بایستی فرهنگ و مهارت انجام کار گروهی و تیمی را در جامعه تقویت کنیم.

به گزارش مغانه، اولین المپیاد فرهنگی ورزشی ناشنوایان کشور در رشته های مختلف ورزشی از ۱۷ لغایت ۲۵ اردیبهشت در مشهد مقدس برگزار شد.

 

SONY DSC

SONY DSC

۵۸ (۱)

SONY DSC

SONY DSC

۵۸ (۲)

SONY DSC

SONY DSC

۵۸ (۳)

اخبار مرتبط

نظرات