امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : می 8th, 2015 7:12 | کد خبر : 11232 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

جعفر سروی رفت/ حیدر حق زاده دوباره آمد

مدیر عامل شرکت مخابرات استان اردبیل در حکمی ، حیدر حق زاده رئیس سابق مخابرات پارس آبادمغان را به عنوان رئیس جدید این اداره منصوب کرد.

به گزارش مغانه، گفته می شود، عقلا و مدیران شرکت مخابرات در استان و تهران پس از رایزنی ها و گمانه زنی های ۶ماهه به این نتیجه و اجماع رسیده اند تغییری که در تاریخ ۲۶آبان ۹۳ در سطح مدیر در مخابرات شهرستان مرزی پارس آباد صورت گرفت و طی آن حیدر حق زاده تودیع و جعفر سروی معارفه شد اشتباهی رخ داده است.
مدیران استانی و تهرانی این شرکت عریض و طویل پس از آنکه با وجود تلاش های نفس گیر و کار کارشناسی چندین ماهه، هیچ روزنه ای برای برون رفت از معضل حاد و بسیار بزرگ “عدم تطابق مدرک تحصیلی با پست پیشنهادی” نیافتند ناگزیر پست فعلی این دو بزرگوار را ملغی و در سمت های ۲۵آبان ۹۳ابقا کردند.
طبق شنیده های خبرنگار مغانه، جعفر سروی دارای مدرک تحصیلی لیسانس مدیریت بازرگانی است که گویا این مدرک هیچ سازگاری و سنخیتی با سمت ریاست حتی سرپرست مخابرات ندارد.
شنیده ها حاکیست آیین تودیع ومعارفه روسای قبلی و جدید مخابرات پارس آباد فردا شنبه برگزار می شود.

حق زاده دارای مدرک تحصیلی مهندسی عمران است و قبلاً حدود ۴۳ماه در پست رئیس مخابرات پارس آباد خدمت کرده است.

اخبار مرتبط

نظرات

نظرپور

هر دو عزیزند، ولی این کجا و آن کجا(مدرک تحصیلی)

م- ر

مدرک تحصیلی بهانه ای بیش نیست. سروی درسته که در زمان برومند انتخاب شد ولی چون بله قربان گوی نماینده نبود و از طرفی با نصیری فرماندار قبلی زیاد مَچ بود، با دستاویز قرار دادن مدرک تحصیلی عزلش کردند. اگر واقعاً مشکل مدرک تحصیلی است باید ۹۰درصد مدیران فعلی برکنار شوند چونکه مدرکشان با پستشان جور در نمی آد. در ضمن رشته عمران هم با پست مدیریت سازگاری ندارد ولی اگه با نماینده جور باشی ، غیرممکن ها ممکن می شود.

ناشناس

شایان ذکر استمدک تحصیلی مهندس حق زاده فوق لیسانس عمران میباشد

دلسوز مغان

حیف به تو ای مغان عزیزم که مثل فوتبال تو مدیریت اداری بازیت میدن…هنوز مسئولان منطقه به خوبی نشناختنت چه برسه به مسئولان استانی….خیلی وقتهاست کلمه تخصص در ادارات پارس آباد نبوده ونیست با این اوصاف نخواهد بود………..واقعا جای تاسف دارد که نگین منطقه آذربایجان با بی کفایتی مدیران ارشد کشور به بازار فرصت طلبها تبدیل شده است……………………..

دلسوز مغان

باسلام خدمت همشهریان عزیزم کلمه مخابرات یعنی ارتباطات رتباطات و فناوری اطلاعات هست از تلفن ثابت و تلفن همراه واطلاعات ماهواره و داده و پهنای باند و خطوط تلفن ….اینا چه ارتباطی با رشته های عمران ومدیریت بازرگانی دارد؟؟؟؟؟؟؟ خودتون قضاوت کنید………… برای مدیریت مخابرات باید وحتما رشته های مرتبط با آن باشد تا نتایج بهتر و رودتر عائد منطقه مغان باشد و آنتن دهی در همه مراحل مخابرات و سرعت اینترنت وپهنای باند مخابرات با مدریت متخصص که به مخابرات استان اردبیل داده می شود نتیجه خواهد داد…..والسلام

حسن

اقای سروی را برومند انتخا ب کرده بود با نزدیک شدن به انتخابات تمام گزینه های که برومند بر روی کار اورده برکنار خواهد شد ودر خردادماه ریئس اموزش پرورش پارس ا باد برکنار خواهد شد

دانشجو

مدیر گرامی مغانه آقای مهندس حق زاده دارای مدرک فوق لیسانس عمران هستند مغرضانه مهندس عمران ننویسید اصلاح فرمایید شماباشد بی طرفی خودرا حفظ نمایید تشکر می نماییم اگر اصلاح فرمایید اگر قبول ندارید از اداره مخابرات و یا از شخص سروی استعلام نمایید

ناشناس

چوب خدا صدا ندارد مواظب باشید روسای محترم رفتن با امدن فرقی ندارد اگه خشم خدا بیشتر از این باشد به جان رئیس روسا رحم نمی کند چه برسد به پست انها…….؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همیشه در هر مقام خدا را از یاد نبرید .