امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : نوامبر 17th, 2014 10:15 | کد خبر : 7763 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

جعفر سروی رئیس اداره مخابرات پارس آبادمغان شد

با حضور “جواد احمدی” رئیس امور اداری شرکت مخابرات استان اردبیل، آئین تودیع و معارفه رئیس اداره مخابرات شهرستان مرزی پارس آباد برگزار شد.

به گزارش مغانه، در این مراسم که در اداره مخابرات پارس آباد برگزار گردید، با اهدای لوح سپاس و هدیه از خدمات 43ماهه “حیدر حق زاده” رئیس قبلی قدردانی و “جعفر سروی پیرایواتلو” به عنوان رئیس جدید این اداره منصوب شد.

جعفر سروی از نیروهای توانمند بومی منطقه است که از بدو استخدام تا کنون در اداره مخابرات این شهرستان و در پست های مختلف خدمت کرده است.

وی، در چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، کاندیدای شورای شهر پارس آباد بود که نتوانست راي كافي براي حضور در چهارمين پارلمان محلي شهر پارس آباد را به‌دست آورد.

او سابقه فعالیت مطبوعاتی نیز دارد و سال هاست با چندین نشریه محلی و سراسری به عنوان خبرنگار همکاری می کند و عضو سرای روزنامه نگاران ایران و خانه مطبوعات استان اردبیل است.

IMG_0002 IMG_0006 IMG_0007 IMG_0008 IMG_0009

 

اخبار مرتبط

نظرات

محمد کیانی

با آرزوی موفقیت به جناب سروی عزیز.

رحمانی

جعفر سروی، فرد مردمی و توانمند و از مردمان نیک روزگار است. برایشان آرزوی توفیق دارم.

شهزاد

انتصاب بجا و شایسته جناب جعفر سروی به سمت ریاست شرکت مخابرات مغان نشان از لیاقت و توانمندی این سرمایه ارزشمند و کاردان دارد.
امیدوارم شرکت مخابرات مغان شاهد شکوفایی و پیشرفت هر چه بهتر با حضور این مرد پرتوان باشد.
من هم خدمت ایشان تبریک میگویم.

برات ایمانپور

انتصاب بجاو شایسته برادرعزیزمان جناب آقای مهندس سروی به سمت ریاست شرکت مخابرات مغان که نشان از لیاقت وشایستگی وتعامل با مسئولین
منطقه واستان نسبت به حل مشکلات ومردم سالاری درحوزه اداری واجتماعی دارند از صمیم قلب تبریک می گم واز خداوند برایشان آرزوی توفیق دارم