امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : ژانویه 31st, 2017 10:18 | کد خبر : 20638 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

تندیس نشان عالی مدیر سال به «فرشاد قهرمانی» مدیر عامل شرکت پارس فن مغان اعطاء شد

در دومین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال با حضور مسئولان عالی رتبه کشوری، تندیس و لوح «نشان عالی مدیر سال» به “فرشاد قهرمانی” مدیر عامل شرکت پارس فن مغان اعطا شد.

به گزارش مغانه آنلاین، این نشست با حضور شخصیت ها، مسئولین و مدیران مجموعه های دولتی و خصوصی در مرکز همایش های دیپلماتیک وزارت امور خارجه برگزار گردید.
دومین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال، با توجه به سیاست‌های کلان دولت تدبیر و امید مبنی بر اهمیت جایگاه مدیریت و بهبود فضای کسب و کار در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»  و  با مشارکت صنعت معدن تحارت، وزارت نیرو، وزارت نفت، مجلس شوای اسلامی. معاونت علمی فناوری،سازمان ملی استاندارد، سازمان حفاظت از محیط زیست، مرکز پژوهش های مجلس شواری اسلامی روز سه شنبه پنجم بهمن ماه در مرکز همایش های دیپلماتیک وزارت امور خارجه برگزار شد. و از تعدادی از  مدیران افراد نخبه ، اساتید بین المللی حوزه بازاریابی، برندیگ و مشاوره های فروش و بازرگانی تقدیر به عمل آمد.


“فرشاد قهرمانی” مدیر عامل شرکت پارس فن مغان نیز به دلیل ایجاد زیرساخت توسعه و به کارگیری شیوه های نوین مدیریتی نشان طلایی مدیریت و مدرک MBA را دریافت کرد.


این همایش با حضور حسن غفوری فرد عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ، حجت الاسلام ابوترابی فرد، غلامرضا کاتب،دبیر هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی،  عیسی منصوری،معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و هنرمندان مطرح کشور برگزار گردید و نخبگان عرصه بازاریابی، به تبادل نظر پرداختند.
در ابتدای همایش غرضی وزیر اسبق مخابرات و کاندید ریاست جمهوری دوره یازدهم در خصوص مشکلات و چالش های سیستم مدیریتی سخنرانی کرد و گفت: در کشور ایران مدیران با مشکلات بسیاری مواجه هستند که نیازمند داشتن اصول و دانش علم مدیریت برای رفع مشکل است.
وی افزود: بکارگیری نیروهای متخصص و هوشمند سازی در لایه های ارشد و میانی سازمان می تواند  در پویایی و ضرب آهنگ توسعه سازمانی کمک شایانی نماید.
در ادامه همایش تعدادی از بازاریابان بین المللی و مدرسان حوزه بازرگانی با حضور در جایگاه به بیان نکات کلیدی و بروز مدیریت را ارائه نمودند.


در حاشیه برگزاری این اجلاس با ابراز تاسف از حادثه تلخ فروریختن پاساژ پلاسکو از فرشاد قهرمانی بعنوان میهمان ویژه جهت اعطای لوح تقدیر به خانواده های شهدای آتش نشان دعوت شد و از خانواده و بازماندگان تعدادی از شهدای آتش نشان در این حادثه و چند حادثه دیگر تقدیر شد.
در این بخش از برنامه، خانواده های شهدا، فرزندان و پدران و مادران آتش نشان بر روی سن حاضر شدند و با بیان خاطرات و ناگفته هایی از آتش نشان های فداکار و جان بر کف فضا را منقلب کردند و فرشاد قهرمانی با امضای  کت که به امضای هنرمندان نیز رسیده بود را جهت کمک به خانواده شهدای آتش نشان پلاسکو در آینده به مزایده گذاشته خواهد شد.


در بخش دیگر از این برنامه سید محمد حسن ابوترابی فرد به عنوان سخنران در جایگاه قرار گرفت و در خصوص مدیریت اسلامی گفت: در اسلام اخلاق از اصلی ترین پایه های مدیریت است.
وی افزود: چنانچه دنبال سر افرازی در پیشگاه حق تعالی هستیم باید در زمان مسئولیت پذیری اخلاق و انصاف را رعایت کنیم، و باید در تمامی تصمیمات اعتدال و عدالت دو شاخص اصلی در رفتار مدیران باشد.
از فرشاد قهرمانی” مدیر عامل شرکت پارس فن مغان به عنوان یکی از مدیران کارآمد در هوشمند سازی، ایجاد پایگاه جهاد اقتصادی و همچنین بکارگیری جوانان مستعد و با انگیزه در حوزه های مختلف و تعدادی از مدیران ارشد تقدیر شد.
مدیر عامل هلدینگ پارس فن مغان در مصاحبه با خبرنگار مغان ارس گفت: هلدینگ پارس فن مغان در حوزه های عمرانی، اقتصادی، صنعتی و بازرگانی با هدف توسعه تجارت ، عمران، فعالیتهای زیربنایی، ایجاد اشتغال و کارآفرینی در راستای عدالت اجتماعی و حفظ روابط صمیمانه با کارفرمایان، نگاه به توان مدیریتی، اجرایی و جذب نخبگان و نیز با نگرش اقتصاد مقاومتی تشکیل گردیده ، و به لطف پروردگار متعال و به واسطه تلاش نیروهای متعهد و متخصص در طول سه دهه فعالیت عمرانی(مدیر پروژه، طراح و ناظر)  در زمینه های پیمانکاری، صنعت و معدن، لجستیکی، اقتصاد، بازرگانی و تجارت، دارای کارنامه درخشانی است.


وی به حوزه فعالیت این شرکت در اجرای طرح ها و پروژه های عظیم عمرانی در حوزه ها و زمینه های گوناگون  در نقاط مخلتف کشور اشاره کرد و افزود: شرکت پارس فن مغان از تمامی توان و ظرفیت خود را به کار گرفته تا بتواند با کمک به صاحبان سرمایه و صنعت در طرح ها و پروژه های زیربنایی و ساختمانی، تاسیساتی ، نفت و گاز و پتروشیمی، آب و فاضلاب را برای کارفرمایان دولتی (EPC) به نحو شایسته به انجام برساند.
این مدیر برتر سال با بیان اینکه هلدینگ پارس فن مغان در طول سالهای گذشته همواره از سوی وزارتخانه ها و سازمان های ذی ربط به عنوان کارآفرین برتر انتخاب و موفق به دریافت تندیس و لوح تقدیر شده است گفت: انتخاب به عنوان پیمانکار نمونه کشور، اخذ مدرک HSE نمونه کشوری، و مدرک MBA از موسسه مدیریت صنعتی ایران، دریافت لوح زرین کارآفرین برتر کشور و اخذ رتبه یک راه، یک ابنیه، سه تاسیسات و پنج برق ونیز عضویت در مهندسین جامع ایران از جمله افتخارات و توفیقات مهم این شرکت است.
وی  در خصوص مدیریت کارآمد و  چالش های پیش رو افزود: امروز مدیریت با چالش های مهم و مختلفی روبرو شده که به علت کم توجهی و نیز به علت مشکلات مالی در حال گسترش است که البته مسائل مالی خود معلول علت اول یعنی عدم پیش بینی درست و عدم ارائه راه حل پایدار است. توجه به آینده وچالش های پیش رو، با هدف شناسایی تهدیدها وفرصتها، خصوصاً در عرصه مدیریت از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد و عدم توجه به آن در هر حوزه ای می تواندموجب وقوع بحران و مشکلات متعددی گردد.

اخبار مرتبط

نظرات