امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : اکتبر 1st, 2015 7:19 | کد خبر : 14075 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

تعداد رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد پارس آباد به ۱۱رسید

رئیس دانشگاه آزاد پارس آباد گفت: با تصویب ۷ رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان ، تعداد رشته های ارشد این واحد به ۱۱ رشته افزایش یافت.

اکبر جعفری شاعرلر در گفتگو با خبرنگار مغانه با اعلام اینکه در حال حاضر امکان انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت برای داوطلبان شرکت کننده در آزمون ۹۵-۹۴ وجود دارد افزود: هم اکنون دانشگاه آزاد پارس آباد برای مهرماه سالجاری در مرحله تکمیل ظرفیت در ۹ رشته دانشجو می پذیرد.

به گفته وی، رشته های دایر در مقطع کارشناسی ارشد، شامل حسابداری، مدیریت اجرایی،مدیریت دولتی-مالی، مدیریت بازرگانی-مالی، مشاوره و راهنمایی،عمران-سازه های هیدرولیکی، عمران-مدیریت منابع آب، کشاورزی-زراعت، زبان و ادبیات فارسی، مدیریت دولتی و روانشناسی بالینی می باشد که داوطلبان می توانند تا یازدهم مهرماه جاری به سایت دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.orgمراجعه و رشته مورد علاقه خود را در این مرحله انتخاب نمایند.

جعفری با اشاره به اینکه آموزش رکن اصلی مراکز آموزش عالی است گفت: در زمان انتصاب اینجانب به سمت رئیس واحد پارس آباد ، با توجه به اینکه این واحد دانشگاهی حتی یک رشته در مقطع ارشد نداشت بنده قول توسعه تحصیلات تکمیلی و افزایش رشته های مورد نیاز شهرستان و رشد کمی و کیفی اموزش را به مردم شریف شهرستان داده بودم و در حال حاضر خوشحالم که به کمک همکارانمان بدون حاشیه پردازی ۱۱ رشته در مقطع کارشناسی ارشد، چهار رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته مورد نیاز و شش رشته در مقطع کاردانی را برای واحد پارس آباد مغان به تصویب برسانم.

رئیس واحد پارس اباد با اشاره به تصویب واحد بین الملل برای دانشگاه آزاد پارس اباد مغان افزود: بعد از تبدیل این واحد دانشگاهی به واحد بین الملل شهرستان پارس اباد مغان شاهدتغییرات جدی در عرصه آموزش و پژوهش و حتی اقتصاد شهرستان خواهیم بود.

وی در ادامه از تلاش برای تصویب رشته های پرستاری و مامایی خبر داد و اظهار کرد: کلیه مراحل تصویب رشته های پرستاری و مامایی طی شده که با همکاری و کمک نماینده شهرستان های پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی در یکی دو ماه اخیر این مژده را نیز به مردم شریف مغان و استان خواهیم داد.

اخبار مرتبط

نظرات

علی رضا ارژنگی

استاد جعفری عزیز دست شما درد نکنه واقعا در طول دو سال گذشته دربه تصویب رساندن ده ها رشته در مقطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و بویژه تصویب واحد بین الملل دانشگاه واحد پارس آباد مغان سنگ تمام گذاشتی خداوند متعال همیشه یار و یاورتان باشد . انشاالله

ناشناس

اقای جعفر ی عکس خودت و برومند را در بنر تبریک چاب کنید در جلوی دانشگاه نصب کنید مثل بنر تبریک که فعلا جلوی دانشگاه است فکر کنم نزدیک به سه ماه است زده ای وسوی استفاده انتخاباتی می کنید واقعا متاسفم.

مغانی

دستتون درد نکنه آقای جعفری واقعا نیاز مبرم منطقه است تا رشته های کارشناسی و کارشناسی ارشد تو منطقه باشن تا دانشجوها نرن شهرستان پولهایشان رو خرج کنن و همینجا بتونن بخونن

ناشناس

دست اقای دکتر جعفری مریزاد

سجاد

ممنون بابت آوردن رشته های ارشد
جناب دکتر جعفری..
ولی کاش مسئولا پیش تر از اینها به فکر بودند
ولی بازم لایک..

ناشناس

سلام اقای جعفری ارشد رشته حقوق زاکی میارین

مهدیه نوری

سلام.ممنون از شما جناب اقای دکتر جعفری عزیز..از بابت رشته های تازه موجود در دانشگاه ازاد پارس اباد…

سعید

من به عنوان همشهری خیلی خوشحالم که این همه رشته تحصیلی در این دانشگاه دایر شده :
اما به نظر بنده زیاد بودن رشته های متنوع در مقطع کارشناسی ارشدباعنایت به کمبود استاد
زیاد خوشایند نبوده موجب پایین امدنسطح کیفیت شده حتی افرادی که در حد کاردانی نیستند
در این واحد در مقطع کارشناسی ارشد مشغول تحصیلند!!!!!

سعید

یاشاسین پارس اباد

حامد

سلام خسته نباشید ایا کارشناسی ارشد معماری در دانشگاه ازاد پارس اباد نمیاد ممنوع