امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : می 22nd, 2020 12:19 | کد خبر : 23727 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

بخشدار اسلام آباد: عملکرد آب و فاضلاب پارس آباد قابل قبول نیست 

بخشدار اسلام آباد گفت: تامین آب آشامیدنی سالم لوله کشی شده و رفع مشکل کم آبی اسلام آباد، مطالبه و نیاز جدی مردم این بخش است که متاسفانه عملکرد آب و فاضلاب شهرستان پارس آباد در این زمینه قابل قبول و مناسب نیست.

جمشید کریمی/ مغانه آنلاین– جمعه۱۳۹۹/۳/۲

افشین اسدزاده افزود: فرا رسیدن فصل گرما و به تبع آن افزایش میزان مصرف آب شرب توسط مشترکان، باعث افت فشار آب در مسیر خط لوله آب شرب از تصفیه خانه شهید سلیمی و همچنین کمبود آب در این منطقه گردیده است.

وی ادامه داد: با وجود پیگیری ها و مکاتبات و جلسات متعدد در خصوص تامین آب شرب شهر و با نظر به کلنگ زنی خط انتقال آب شرب حدودا ۱۵ کیلومتری در سال ۹۷، متاسفانه به خاطر عدم تکمیل پروژه خط انتقال شهر اسلام آباد و مدیریت نامناسب و ضعیف آب و فاضلاب شهرستان در توزیع آب مسیر خط لوله تصفیه خانه شهید سلیمی، این مسئله باعث افت فشار و کمبود و قطعی آب شرب شهر اسلام آباد شده است.

وی با قدردانی از پیگیری های فرماندار شهرستان پارس آباد، از فرماندار و مدیر کل آب و فاضلاب استان خواست نسبت به حل مشکل آب شرب شهر اسلام آباد بیش از پیش عنایت داشته باشند.

وی با بیان اینکه تامین آب سالم و بهداشتی و لوله کشی شده خواسته و نیاز اصلی و اساسی اهالی است اضافه کرد: خطر ویروس کرونا و ضرورت رعایت الزامات بهداشتی در مقابله با این بیماری و نیز با توجه به اینکه آب مایه حیات و الفبای آبادانی است و بدون وجود این نعمت بی بدیل الهی، زندگی ممکن نیست و سلامتی و بهداشت و سلامت عمومی و فردی به مخاطره می افتد از این رو بر ماست که برای رفع و حل این معضل جدی و تحقق مطالبه مردم چاره اندیشی کنیم.

امام جمعه پارس آباد هم در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با انتقاد از کمبود و قطعی آب در شهراسلام آباد گفت: مردم این خطه مرزی به صورت جدی با مشکل کم آبی دست وپنجه نرم می کنند.

حجت الاسلام باقری بنابی از فرماندار و مسوولان مربوطه منطقه و استاندار و مدیران ذی ربط استان خواست حل اساسی و ریشه ای مشکل کمبود آب این خطه مرزی را در اولویت قرار دهند.

اخبار مرتبط

نظرات