امروز: دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : مارس 9th, 2017 5:18 | کد خبر : 21241 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

انجمن خیرین مسکن ساز پارس آبادمغان آغاز به کار کرد

در آیینی با حضور امام جمعه و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی و نیز تعدادی از خیرین پارس آباد، فعالیت انجمن خیرین مسکن ساز در محل بنیاد مهدویت این شهرستان شروع شد.

به گزارش مغانه آنلاین، فیروز مهدیزاده مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز استان اردبیل در این آیین، گفت: در سال آینده با تلاش این انجمن و مساعدت و مشارکت خیرین و افراد نیکوکار، تعداد ۱۴واحد مسکن در این شهرستان احداث و تحویل خانوارهای بی بضاعت و نیازمند و تحت پوشش نهادهای حمایتی می شود.

وی اظهار کرد: انجمن خیرین مسکن ساز در صورت همکاری تنگاتنگ دستگاهها و مسوولان اجرایی و همت و کمک مردم به خصوص خیرین، می تواند بخش زیادی از مشکلات نیازمندان جامعه در زمینه مسکن را حل کند.

امام جمعه پارس آباد نیز با اشاره به اهمیت و اجر معنوی کمک به ساخت مسکن برای اقشار ضعیف و مستمند فاقد مسکن، گفت: مسکن یکی از نیازهای اساسی هر خانواده به خصوص افراد نیازمند است که انجمن خیرین مسکن ساز با مساعدت و مشارکت افراد خیر و نیکوکار می تواند در تامین مسکن محرومان اقدامات موثری انجام دهد.

حجت الاسلام سید سعید رشادی از عموم مردم منطقه به ویژه افراد متمکن و نیکوکار خواست به صورت گسترده در این امر خداپسندانه شرکت کرده و این انجمن را برای رسیدن به اهداف متعالی خود یاری کنند.

در این آیین، “میر یعثوب شیرینی” به عنوان مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز پارس آباد مغان انتخاب شد.

 

اخبار مرتبط

نظرات