امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : سپتامبر 10th, 2016 4:23 | کد خبر : 18954 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

انتقال پیام شهدا به نسل حاضر از وظایف مسوولان است

فرماندار پارس آباد مغان گفت: انتقال پیام، آرمان و اندیشه های شهدا و ارزش های انقلاب به نسل حاضر از رسالت ها و وظایف اصلی مسوولان و پیشکسوتان دفاع مقدس است.

به گزارش مغانه، اکبر صمدی روز شنبه در جلسه برنامه ریزی رزمایش گردان های بیت المقدس و هفته دفاع مقدس افزود: در سایه مجاهدت ، مقاومت و ایثارگری رزمندگان ، جانبازان و شهدا، ایران اسلامی به رغم شیطنت ها و دسیسه های دشمنان و نظام سلطه در اوج اقتدار و عزت قرار دارد.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل دست به دست هم داده اند تا مانع پیشرفت و رشد و بالندگی کشورمان شوند ، ادامه داد: تحمیل جنگ ۸ساله به جمهوری اسلامی ایران و تجهیز و پشتیبانی و حمایت تمام قد کشورهای قدرتمند و زورگو از رژیم بعث عراق، تحریم های ظالمانه و انواع و اقسام توطئه، بخشی از نقشه های دشمنان برای براندازی و یا تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با تدابیر و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و صبر و استقامت مردم و اتحاد و همدلی مردم و مسوولان تمام این دسیسه ها نقش بر آب شده است.

IMG_0068

وی با بیان اینکه دشمنان از هیچ تلاشی برای ساقط کردن نظام اسلامی فروگذار نکرده اند، ادامه داد: مخالفان و دشمنان پس از ناکامی در جنگ سخت، با تمام قوا و ابزار و امکانات، گزینه و سیاست جنگ نرم و هجمه های فرهنگی را در پیش گرفته اند.

او بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، عمل به وصایا و پیام های شهدا، اشاعه ارزش های انقلاب، ارتقای بصیرت و آگاهی، تقویت باورهای دینی، ولایتمداری و نیز اتحاد و انسجام ملی باعث ناکامی دشمنان در بحث جنگ نرم می شود.

صمدی، از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس به عنوان آموزگاران عرصه جهاد و شهادت و مردان همیشه ماندگار تاریخ پر افتخار و درخشان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نام برد و بر اجرای هرچه باشکوهتر برنامه های هفته دفاع مقدس و رزمایش الی بیت المقدس در این منطقه مرزی تاکید کرد.

IMG_0074

وی با بیان اینکه در رزمایش ها، توانمندی و اقتدار نظام به نمایش گذاشته می شود اظهار کرد: ادارات، نهادها و دستگاه های دولتی موظف هستند در کنار انجام ماموریت ها و وظایف محوله و رسیدگی به مشکلات مردم ، در برگزاری رزمایش و ویژه برنامه های دفاع مقدس به صورت جدی و فعالانه مشارکت و همکاری کنند.

IMG_0071

اخبار مرتبط

نظرات