امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : آوریل 28th, 2017 9:47 | کد خبر : 21464 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

از توهین نماینده سابق اردبیل به امام جمعه موقت تهران و رقبای انتخاباتی روحانی تا انتقاد از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی/ برخی ها به نشانه اعتراض به سخنان سخیف پیرموذن، محل را ترک کردند

ستاد مرکزی حسن روحانی در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری با حضور کمال الدین پیرموذن نماینده دوره نهم مردم شهرهای اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

مغانه آنلاین- ستاد تبلیغات انتخاباتی حسن روحانی یکی از ۶ نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری عصر دیروز پنج شنبه با حضور کمال الدین پیرموذن نماینده دوره نهم مردم شهرهای اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، جمعی از اصلاح طلبان، اعتدال گرایان و هواداران روحانی در شهرستان پارس آباد افتتاح شد.

در این مراسم پیرموذن در سخانی با بیان اینکه دنیا فقط روحانی را بعنوان کاندیدای ریاست جمهوری قبول می کند، گفت: ۸ سال در کشور ایران مردی دیوانه سر قدرت بود که دنیا به آن میخندید و امروز هم در آمریکا مردی دیوانه سر قدرت آمده که ما به آن می خندیم و اگر چنین افرادی دوباره سر قدرت بیایند چه بلایی سر این کشور می آید.

نماینده دور نهم مردم شهرهای اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس با اعلام اینکه از بین کاندیداهای ریاست جمهوری، دنیا سه کاندیدا به نام های روحانی، جهانگیری و هاشمی طباء را قبول کرده و اهل تعامل می داند، افزود: از سویی دنیا همین سه کاندیدای اصولگراهای افراطی را به هیچ وجه قبول ندارد.

وی گفت: اگر می خواهیم برای لشگر عظیم جوانان برومند ایران اسلامی ظرفیت شغلی ایجاد شود باید از ظرفیت برجام استفاده کنیم و بنده را هم بخاطر دفاع از همین برجام، مقابله با جسارت کنندگان به ترک زبانان با غیرت ایران و همچنین بخاطر دفاع از میرحسین، خاتمی و دفاع از چهره های محبوب نظام رد صلاحیت کردند و افتخار می کنم که بخاطر اینها رد صلاحیت کردند.

پیرموذن با بیان اینکه سیاست مدار آن است که سابقه اجرایی داشته و اهل سیاست باشد، گفت: در زمان یکی از همین کاندیدا بالاترین رشد فساد در کشور بر روی این دستگاه نظارتی بود که اکنون شعار می دهند!

این نماینده اصلاح طلب دوره نهم مجلس بیان کرد: از وقتی روحانی رئیس جمهور شده، هزار و ۳۲۸ درصد سرمایه گذار خارجی بیشتر شده است و با این پول ها می توان یک میلیارد دلار را تامین و پایاب سد خداآفرین را تکمیل کرد.

وی با بیان اینکه به همت شما یقین دارم روحانی به راهش ادامه داده و عقب گرد نخواهد داشت، افزود: وصیت مرحوم آیت اله هاشمی رفسنجانی هم این بود که ما باید یار و یاور روحانی باشیم و این حجتی برای همه ماست.

پیرموذن با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) با این مضمون که “ای جوانان بازی و بازیچه داشته باشی نمیخواهم اسلام شما با خشونت معرفی شود”، به سخن شهید بهشتی اشاره کرد و گفت: اسلام دین امید است و برای بارور کردن امید آمده با ظرفیتهای شغلی که فراهم خواهد کرد؛ چه کسی مواهبی که خداوند از دل زمین، زیبایی ها از دل زمین برای بشریت از دل زمین بیرون آورده را حرام کرده است؛ الان در خراسان رضوی اجازه پخش موسیقی داده نمی شود آیا میخواهید این فرهنگ در کشور حاکم شود و حق شهروندی را از شما بگیرند!

فرماندار اسبق شهرستان پارس آباد گفت: ما بخاطر نفت انقلاب کردیم و پول نفت را آدمی که بزرگ همین این آقایان بود و شعار داده بود که دو و نیم میلیون در سال شغل ایجاد می کند و پول نفت را بر سر سفره ملت می برد، به جای سردرآوردن از سفره مردم به جیب بابک زنجانی ریختند؛ آیا میخواهید دوباره که کارگردانان آن ذی سهم بوده و اتفاقا همین افراد در ستادهای رئیسی و قالیباف هستند به غارتگری خود ادامه دهند.

پیرموذن با بیان اینکه روزانه تاخیر در تصویب برجام ۱۰۰ میلیون یورو ضرر به کشور میزد، تصریح کرد: معاون وزارت محترم اطلاعات برایم تعریف می کرد به برکت برجام، در زمان شاهنشاهی ۴۰۰ میلیون دلار پول ایران به آمریکا غارت شده بود که بعد از تصویب برجام ۵ برابر همین پول به کشور بازگشت.

نماینده مردم اردبیل در مجلس نهم، با بی غیرت خواندن امام جمعه موقت تهران که از برجام انتقاد کرده بود، گفت: در حالی که رئیس جمهور باغیرت ما این پولها بعد از ۴۰ سال را به کشور برگردانده است، شما امام جمعه موقت بی غیرت تهران انگ بی غیرت به او می زنید؛ مردم غیرتمند مغان نشان می دهند که چه کسی بی غیرت هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ایجاد منطقه آزاد استان اردبیل (مغان) بدون شک و تردید در مجلس تصویب خواهد شد، اظهار کرد: ایجاد منطقه آزاد اردبیل نه تنها مشکل فنی و اقتصادی ندارد بلکه کاملا اصولی و به نفع اقتصاد منطقه و کشور است و تنها مشکلی که سر راه تصویب این مصوبه قرار دارد سلایق سیاسی و تفکرات جناحی است که تا کنون مغفول مانده است و گر نه رجای واثق دارم که منطقه آزاد مغان بعد از انتخابات ریاست جمهوری در مجلس تصویب خواهد شد.

پیرموذن با اشاره به مرتفع شدن یکی از مشکلات اساسی منطقه و استان و تصویب بندر خشک اصلاندوز در هیئت دولت گفت: تصویب بندر خشک اصلاندوز در جلسه هیئت دولت و تبدیل شدن منطقه مغان و اصلاندوز به یکی از بنادر حمل و نقل کالاهای تجاری و اقتصادی در کشور یکی از بزرگترین دستاوردهای منطقه در دولت یازدهم است که شاهد نزول برکات این مصوبه در آینده ای نه چندان دور در این منطقه خواهیم بود.

فرماندار اسبق شهرستان پارس آباد با ابراز تاسف از عملکرد نمایندگان فعلی استان به دلیل عدم واکنش در جریان مصوبه بندرخشک اصلاندوز تصریح کرد: در کمال تاسف نمایندگان استان همسایه (شهاب الدین بی مقدار نماینده تبریز) که در جوار اصلاندوز قرار دارد به دلیل تصویب و نهایی شدن بندر خشک اصلاندوز در نطق خود از دولت تقدیر میکند، اما نمایندگان استان اردبیل که مصوبه ای به این مهمی در استان به ثمر نشسته را بی اهمیت دانسته و واکنشی نشان نمیدهند.

این گزارش حاکسیت، در این مراسم “حسین بیدار” بعنوان رییس ستاد حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در شهرستان پارس آباد معرفی شد.

در این مراسم تنی چند از حاضران در واکنش به سخنان سخیف و اهانت آمیز پیرموذن، به نشانه اعتراض محل برگزاری مراسم را ترک کردند.

 

اخبار مرتبط

نظرات