امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : آگوست 17th, 2019 9:41 | کد خبر : 23225 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

آزادگان سند افتخار ایران هستند

امام جمعه پارس آباد مغان گفت که آزادگان هشت سال دفاع مقدس، مایه فخر و سند عزت و افتخار ایران اسلامی هستند.

به گزارش مغانه آنلاین، حجت الاسلام سید سعید رشادی امروز شنبه در آیین گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، افزود: شهدا و ایثارگران از جان خود گذشتند تا به این مملکت و مردم آسیبی وارد نشود.

وی با بیان اینکه پیشرفت، سرافرازی و توسعه کشور و امنیت و آسایش حاکم بر جامعه را مدیون و مرهون رشادت های ایثارگران و آزادگان هستیم، ادامه داد: مسوولان و دولتمردان باید رسیدگی به مشکلات این قشر و تکریم و تجلیل از خانواده های شهدا و جامعه ایثارگری را در سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با اعلام اینکه شهدا آرم و نشان نظام اسلامی هستند، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، موجب رفع بسیاری از مشکلات و کاستی ها و تعالی و پویایی جامعه می شود.

رشادی ادامه داد: معاندان و منافقان از راههای گوناگون به دنبال نفوذ به ایران اسلامی و ضربه زدن به نظام هستند، ادامه داد: دشمنان در جنگ تحمیلی هشت ساله به لحاظ ایستادگی و مقاومت رزمندگان اسلام و وحدت مردم و مسوولان نتوانستند به اهداف شوم خود نایل شوند امروز با به راه انداختن جنگ نرم درصدد ناامید کردن مردم و جلوگیری از پیشرفت پرشتاب ایران اسلامی هستند.

امام جمعه پارس آباد خطاب به آزادگان، ایثارگران و خانواده های معظم شهدا گفت: چشم امید این ملت و مملکت به شماست از این رو مطمئن هستیم همانطور که در جنگ نظامی و سخت ملت فهیم ایران اسلامی را روسفید کردید در جنگ نرم نیز روسفید و سربلند خواهید کرد.

به گزارش تسنیم، در این آیین که فرماندار، جمع کثیری از آزادگان  و خانواده های شهدا، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس، فرماندهان نظامی و انتظامی  و مسوولان ادارات نیز حضور داشتند “سعید مجردی” از آزادگان جنگ تحمیلی به نمایندگی از سایر آزادگان این شهرستان مطالبات و مشکلات و خواسته های این قشر را مطرح کرد و خواستار رسیدگی به این مشکلات شد.

قرائت شعر، اجرای نمایش، پخش کلیپ از لحظه ورود تعدادی از آزادگان منطقه و تجلیل از آزادگان سرافراز از دیگر برنامه های این همایش بود.

اخبار مرتبط

نظرات