امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : فوریه 5th, 2015 8:30 | کد خبر : 9035 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

یادواره شهدای پارس آباد مغان برگزار شد

یادوره شهدای سه ماهه چهارم شهرستان مرزی پارس آباد مغان برگزار شد.

به گزارش مغانه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی پارس آباد در این مراسم گفت: امنیت و آسایش امروز کشور را مرهون خون شهدا و ایثارگری های شهدا ایثارگران هستیم.

حجت الاسلام حسن باقری با بیان اینکه شهدا در عمل نشان دادند تا پای جان، پشتیبان ولایت فقیه هستند، افزود: امروز ما هرچه داریم به دلیل جانفشانی، ایثار و از خود گذشتگی شهدا و صبر و بردباری و استقامت خانواده‌های آنهاست.

وی ادامه داد: شهدا با نثار خون پاک خود، آزادی، استقلال و حریت را به ما هدیه دادند و ما نباید اجازه دهیم یاد ، نام و اهداف شهدا در جامعه کمرنگ و یا فراموش شود.

باقری با اعلام اینکه ما در هر زمان و دوران ، مدیون شهیدانی هستیم که تا آخرین قطره خون از آرمان های متعالی نظام و انقلاب اسلامی دفاع کردند، ادامه داد: برپایی چنین مراسم و یادواره هایی علاوه بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا ، موجب اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال پیام شهدا به نسل آینده می شود.

در این یادواره که در مسجد جامع پارس آباد برگزار شد، جمع کثیری از آحاد مختلف مردم ، خانواده معظم شهدا و ایثارگران ،فرماندار و امام جمعه و مسوولان و کارکنان ادارات این شهرستان حضور داشتند.

SONY DSC SONY DSC SONY DSC

 

 

اخبار مرتبط

نظرات