امروز: یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 1st, 2024 3:58 | کد خبر : 24493 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

وزیر راه: گذرگاهی از پارس‌آباد به کشور آذربایجان ایجاد می‌شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: گذرگاه ایمیشلی در شهرستان پارس‌آباد به کشور آذربایجان تحت عنوان هفتمین گذرگاه بین ۲کشور ایجاد خواهد شد.

مغانه آنلاین-

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: گذرگاه ایمیشلی در شهرستان پارس‌آباد به کشور آذربایجان تحت عنوان هفتمین گذرگاه بین ۲ کشور پس از گذرگاه ششم که در استان آذربایجان‌شرقی است، احداث خواهد شد.

وی افزود: با توجه به حجم بالای ترانزیت بین ۲ کشور همسایه ایران و آذربایجان افتتاح این گذرگاه‌ها سبب سهولت در ترانزیت بار می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به احداث گذرگاه ایمیشلی به کشور آذربایجان، یادآور شد: با تکمیل و ادامه پروژه راه‌آهن اردبیل به سمت پارس آباد کارایی گذرگاه ایمیشلی بسیار به کار خواهد آمد.

بذرپاش تاکید کرد: تلاش می‌کنیم در کنار اختصاص منابع مالی به پروژه‌های مهم استان از جمله راه‌آهن اردبیل، منابعی را نیز جهت تکمیل پروژه‌های راهی در شمال و جنوب استان اردبیل در نظر بگیریم و شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌های حیاتی باشیم.

وی گفت: اخبار خوبی در رابطه با حوزه مسکن و راه‌های کشاورزی برای مردم در راه است که امیدواریم با همکاری نظام بانکی تمام اهداف دولت در این حوزه‌ها تحقق یابد.

 

اخبار مرتبط

نظرات