امروز: دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : اکتبر 18th, 2023 6:16 | کد خبر : 24449 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

شهردارپارس آباد مغان : بیش از ۱۰ هزار تن آسفالت در سطح شهر توزیع شد

شهردار پارس آباد مغان گفت: بیش از ۱۰هزار تن آسفالت در شش ماهه اول سال جاری در این شهر توزیع شده و این کار تا بهبود نسبی وضعیت آسفالت تمام معابر شهر ادامه می‌یابد.

مغانه آنلاین- چهارشنبه۲۶-۰۷-۱۴۰۲

شاپور کریمی امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در شش ماهه اول ۱۴۰۲ در راستای ارائه خدمات به همشهریان عزیز در همه محلات و به خصوص محلات کم برخوردار از امکانات بیش از  ۱۰ هزار تن آسفالت با اعتبار بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال پخش شده است .

وی با بیان اینکه بیش از  ۳۰۰۰ متر (طول)  جدول گذاری در سطح شهر با اعتباری  بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال صورت گرفته توضیح داد: از جمله امکانات عمرانی صورت گرفته در سطح شهر سنگ فرش چهارراه امام خمینی (ره) که با مساحت ۳۵۰۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

شهردار پارس آباد به جمع آوری و هدایت آب های سطحی شهر اشاره کرد و گفت : برای جمع آوری و هدایت‌ آب‌های سطحی  میدان جانبازان به طول ۱۰۰۰ متر با اعتبار ۲۰ میلیارد اختصاص یافته است.

کریمی خاطر نشان کرد: جهت تامین خوراک کارخانه آسفالت و تولید مصالح مقدار ۵ هزار تن مصالح ماسه شکسته به مبلغ ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خریداری شده است.

وی یاد آوری کرد : برای زیبایی و زیبا سازی محیط و مبلمان شهری در دو نقطه شهر در پارک مغان و کاج اجرای تونل نوری به طول ۲۵۰ متر با هزینه ۶ میلیارد ریال انجام شده است .

شهردار پارس آباد مغان اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات بهتر و بهینه به همشهریان و زیباسازی مبلمان شهری پیاده راه سلامت به طول ۲۰۰۰ متر در خیابان ستارخان با هزینه کرد ۴۲ میلیارد اجرا شده است و برای تجهیز پیاده راه سلامت از جمله  خرید ست ورزشی چراغ چمن مصنوعی و نیمکت جمعاً ۱۲ میلیارد ریال نیز هزینه شده است .

وی همچنین اضافه کرد :با توجه به اینکه خیابان پزشکان از معابر اصلی و به لحاظ حضور پزشکان محترم در این خیابان که  پیاده رو خیابان فوق  تخریب شده بود به طول ۱۸۰۰ متر مربع با هزینه ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال عملیات پیاده سازی انجام گرفت.

شهردار پارس آباد با اعلام اینکه جهت حفظ زیبایی و ارائه خدمات بهداشتی بهتر و بهینه و جمع آوری مکانیزه زباله تعداد ۱۰۵ عدد سطل زباله مکانیزه به مبلغ ۸ میلیارد ریال خریداری شده است .

وی ادامه داد: به منظور آسفالت ریزی معابر مقدار ۱۲۰۰۰ تن مصالح با هزینه کرد ۳۰ میلیارد ریال عملیات زیرسازی در سطح شهر صورت گرفته است.

به گفته وی، در راستای ارائه خدمات بهتر و بهینه و به موقع به حادثه دیدگان از آتش سوزی علاوه بر بازسازی یک خودرو دستگاه آتش‌نشانی یک خودرو دستگاه نیز به مبلغ ۲۵ میلیارد ریال خریداری شده است.

وی خرید پنج دستگاه خودرو ون با ۴۳میلیارد ریال اعتبار با هدف توسعه ناوگان شهری و ارائه خدمات مطلوب به همشهریان، توسعه و نگهداشت فضای سبز شهری با ۲۰میلیارد ریال هزینه کرد و رنگ آمیزی۲۵ کیلومتر از جداول سطح شهر در ۶ ماهه اول ۱۴۰۲ به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال از دیگر فعالیت های شهرداری در این مدت برشمرد.

وی همچنین زیرسازی کوچه ۷ و ۸ محله آزادگان، زیرسازی کوچه سبحان ۳ ،لکه‌گیری محله ابوطالب، جدول گذاری خیابان سرو،  خیابان اصلی زمین حیدر بگ علی زاده، کوچه ۳۰ شهید مطهری، کوچه ساعی ۶ و ۸ ، کوچه سیدالشهدا ، کوچه ۱ مهدی‌زاده و  آسفالت کوچه‌های خزر ۱۰ یاقوت ۱ و ۲ و نیز پیاده روسازی از اول خیابان ۱۵ متری شهید خیرخواه تا پمپ بنزین جدید را از اهم پروژه های دردست اجرای این نهاد مردمی عنوان کرد.

خبرنگار/ جمشید کریمی

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات