امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : ژوئن 5th, 2018 3:16 | کد خبر : 22813 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

امام خمینی(ره) اسلام حقیقی و آمریکایی را از هم تفکیک کرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پارس آبادمغان گفت: بالاترین هنر حضرت امام خمینی(ره) ایجاد نظام اسلامی و تفکیک اسلام ناب محمدی(ص) و اسلام آمریکایی از یکدیگر بود.

به گزارش مغانه آنلاین، حجت الاسلام “سید اسماعیل احمدی” امروز سه شنبه در یادواره شهدای قیام ۱۵خرداد سه ماهه نخست شهرستان مرزی پارس آباد افزود: ظالمان و استکبار جهانی با اسلام آمریکایی و غیر حقیقی مشکلی ندارد بلکه با اسلام مبارز و حقیقی و ناب محمدی(ص) عداوت و دشمنی دارند.

وی با اشاره به شخصیت ممتاز و اسطوره ای امام راحل، اظهار کرد: امام خمینی رضوان الله، علاوه بر سایرعلوم در علم عرفان نیز به نقطه کمال رسیده بود و در دشمن شناسی تبحر عجیب و خاصی داشت.

وی با استناد به فرمایشات امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی ایران را مقدمه انقلاب حضرت مهدی(عج) دانست و گفت: اگر الان باوجود فتنه ها و موانع دشمنان، محکم و استوار پشت سر ولایت فقیه ایستاده ایم، قطعاً محکم و مقاوم پشت سر امام زمان(عج) نیز خواهیم ایستاد.

وی با بیان اینکه قرآن کریم برای هدایت بشر نازل شده است، ادامه داد: تک تک آیات این کتاب الهی هدایت گرو معجزه گر است.

وی با اعلام اینکه خداوند متعال در قرآن کریم، دو تابلوی حق و باطل را به خوبی برای انسان ها به تصویر کشیده است، گفت: پروردگار متعال، در تابلوی حق، اسامی و سرنوشت پیامبرانی که برای هدایت انسانها مبعوث شده اند و در تابلوی باطل، طاغوت هایی که در برابر پیامبران الهی قرار گرفته اند به خوبی برای بشر ترسیم و هم راه سعادت و خوشبختی و هم راه شقاوت و بدبختی را نمایان کرده است.

او با بیان اینکه از اول خلقت بشر تا کنون، حق و باطل باهم در جدال و ستیز بودند و هستند، اضافه کرد: اگر به تاریخ دقت کنیم می بینیم که همیشه طرفداران حق و حقیقت در اقلیت بوده اند، اما این باعث سستی حامیان و هواداران حق نشده چرا که یقین داشته و دارند طبق وعده الهی پیروزی و نصرت از آن طرفداران حق و مسلمانان است.

وی با اشاره به حمایت همه جانبه بیش از ۴۰کشور از رژیم جنایتکار صدام در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، افزود: گرچه در دوران دفاع مقدس، نیروهای عراقی به تسلیحات و تجهیزات پیشرفته ای مجهز بودند ولی به اذن پروردگار، رزمندگان اسلام پیروز میدان شدند.

احمدی، با بیان اینکه شهدا، عاشقانه و آگاهانه پیرو حق شدند و در این راه با نثار خون پاکشان مدال افتخار خداوند متعال را کسب و به رستگاری ابدی دست پیدا کردند، بر ضرورت تکریم و تعظیم خانواده های شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.

او همچنین با اشاره به پیشرفت های کشورمان در زمینه ها و عرصه های مختلف به خصوص در حوزه نظامی، گفت: در زمان حاضر، ایران اسلامی در سایه عنایات خداوند متعال و رهنمودها و مدیریت حکیمانه مقام معظم رهبری  در اوج اقتدار قرار دارد و در بحث قدرت موشکی جزو سه کشور برتر دنیاست.

در این یادواره، امام جمعه و فرماندار ، جمع کثیری از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و سایر قشرهای جامعه، فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج، انتظامی و مرزبانی منطقه حضور داشتند.

قرائت قرآن ، شعرخوانی پدر یکی از شهدای منطقه، مداحی و سینه زنی از دیگر برنامه های این آئین باشکوه بود.

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات