امروز: پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 15th, 2024 7:29 | کد خبر : 24559 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

مسئولان برای تبیین عملکرد دستگاه‌های اجرایی اهتمام داشته باشند

فرماندار بیله‌سوار مغان گفت: مسئولان با تبیین عملکردهای دستگاه‌های اجرایی زمینه را برای برگزاری انتخابات باشکوه فراهم کنند.

مغانه آنلاین- دوشنبه ۲۵-۱۰-۱۴۰۲

صاحبعلی اصغری بیان کرد: حضور مسئولان در بین مردم و تبیین عملکردهای دستگاه‌های اجرایی نقش مؤثری در ارتقای مشارکت‌ و حضور حداکثری مردم در انتخابات دارد و باید از تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخبات باشکوه استفاده کرد.

وی ادامه داد: مردم با وجود تمامی مشکلات ، پای کار نظام و انقلاب و رهبری ایستاده‌اند ، هرچند تمام تبلیغات دشمن همچون گذشته بر حضور کم‌رنگ مردم در انتخابات پیش رو گذاشته شده، اما به لطف خداوند متعال و با هوشیاری و حضور پرشور آنها این دسیسه نیز ناکام خواهد ماند.

فرماندار بیله سوار تصریح کرد: تمامی برنامه‌ریزی‌ها، بازرسی‌ها و پیگیری‌ها برای برگزاری دقیق و قانونی انتخابات در شهرستان بیله‌سوار در حال اجراست تا در روز ۱۱ اسفند، شاهد عظمت شکوه مردم پای صندوق‌های رای باشیم.

اصغری افزود: شهرستان‌های بیله‌سوار ، پارس‌آباد و اصلاندوز مغان یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد و فرمانداری پارس‌آباد به عنوان فرمانداری مرکز برای این سه شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: ۸۱ صندوق جمع‌آوری رای برای شهرستان بیله‌سوار در نظر گرفته شده که در ۲۴ شعبه شهری و ۵۷ شعبه روستایی مستقر خواهد شد.

به گفته فرماندار بیله سوار برای شعبه‌های بیله‌سوار و بخش مرکزی ۱۴ شعبه شهری و ۲۳ شعبه روستایی، برای بخش قشلاق دشت ۱۰ شعبه شهری و ۳۵ شعبه روستایی در نظر گرفته شده است.

اصغری افزود: ۲۳ شعبه ثابت شهری و یک شعبه سیار شهری و ۲۰ شعبه ثابت روستایی و ۳۷ شعبه سیار روستایی در انتخابات پیش رو در فرایند اخذ رای در این حوزه فعال خواهند بود.

وی اظهار کرد: در مجموع برای بخش مرکزی و شهر بیله‌سوار ۳۶ صندوق رای و برای بخش قشلاق دشت هم که از جمله بخش‌های بزرگ استان اردبیل است و عشایر مستقر هستند، ۴۵ صندوق رای پیش‌بینی شده است.

فرماندار بیله سوار افزود: در مجموع یکهزار و ۶۰۰ نفر از جمله افراد مستقر در سر صندوق ، اعضای شورای اجرایی ، بازرس و نیز اعضای هیات نظارت در شعبه‌های اخذ رای این شهرستان حضور خواهند یافت.

اصغری خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور در این شهرستان اتخاذ شده است و همه اقدامات برای برگزاری یک انتخابات پرشور انجام خواهد شد.

بیله‌سوار مغان در شمال اردبیل و در جوار جمهوری آذربایجان قرار دارد.

 

اخبار مرتبط

نظرات