امروز: پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 22nd, 2024 6:37 | کد خبر : 24601 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

توانمندسازی مشاوران کلینیک کسب و کار اردبیل برای عارضه‌یابی مشکلات واحدهای تولیدی

 مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از توانمندسازی مشاوران کلینیک کسب و کار اردبیل برای عارضه‌یابی مشکلات واحدهای تولیدی خبر داد.

مغانه آنلاین- دوشنبه ۰۲-۱۱-۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، هاشم علایی گفت: با حضور اساتید مجرب، دوره آموزشی توانمندسازی مشاوران کلینیک کسب و کار استان به منظور عارضه‌یابی هرچه بهتر مشکلات واحدهای تولیدی برگزار شد.

وی اظهار داشت: هدف از ایجاد کلینیک‌های کسب و کار، استفاده از ظرفیت مشاوران برای عارضه‌یابی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی است که این مشاوران در قالب بازدید از واحدهای تولیدی تلاش می‌کنند ضمن احصاء مشکلات، راهکارهای مناسبی برای رفع آن ارائه کنند.

علایی ادامه داد: استفاده از مشاوران توانمند و کاربلد، زمینه عارضه‌یابی هرچه بهتر مشکلات واحدهای تولیدی را فراهم می‌سازد که به همین منظور، این دوره آموزشی با استفاده از اساتید مجرب استان‌های موفق، برای اعضای کلینیک کسب و کار استان برگزار شد.

وی اظهار داشت: در ۹ ماه اول سال جاری، اعضای کلینیک کسب و کار استان از ۴۱ واحد تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی اردبیل۱، اردبیل۲ و مشگین شهر بازدید میدانی داشته‌اند که کلیه هزینه‌های عارضه‌یابی این کلینیک توسط شرکت شهرک‌های صنعتی پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: بر اساس ارزیابی‌ها و بررسی‌های میدانی کلینیک کسب و کار از شهرک‌های صنعتی استان، علل ۸۰ درصد از راکد ماندن واحدهای تولیدی مربوط به کمبود نقدینگی و نیاز به تسهیلات بانکی و مابقی مربوط به موضوعاتی از قبیل، فرسودگی خطوط تولید، مواد اولیه، عدم امکان رقابت در بازار و یا مشکلات حقوقی آنان بوده است.

وی ادامه داد: هزینه‌‌ کردن برای مشاوره به منزله یک سرمایه‌گذاری سودآور است و آموزش و مشاوره راه روشنی را در پیشروی بنگاه‌های اقتصادی قرار می‌دهد و آنها را به شرکت‌هایی توسعه‌یافته و دانش بنیان تبدیل می‌کند.

اخبار مرتبط

نظرات