امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : می 30th, 2018 4:51 | کد خبر : 22773 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

از فعالیت بدون مجوز خوانندگان اتباع بیگانه در پارس آباد جلوگیری شود

رئیس شورای فرهنگ عمومی و امام جمعه پارس آباد گفت: خوانندگان و نوازندگان و گروه های موسیقی اتباع آذری نباید بدون اخذ مجوز از مراجع قانونی، در این شهرستان اجازه فعالیت داشته باشند.

به گزارش مغانه آنلاین، حجت الاسلام رشادی امروز چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با تاکید بر ساماندهی و نظارت جدی بر فعالیت خوانندگان و نوازندگان منطقه افزود: باید با جشن های عروسی غیر متعارف و مخل آرامش شهروندان و کاروان های شادی در مراسم عروسی که آسایش مردم را سلب و موجب مزاحمت می شوند به طور قاطع و به شدت برخورد شود.

وی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ دینی در مدارس و دانشگاه ها اظهار کرد:معلمان و اساتید دانشگاه ها نقش بسیار مهمی در اشاعه و گسترش آموزه های دینی بین دانش آموزان و دانشجویان و نسل جوان دارند.

وی با بیان اینکه ادارات و نهادها به عنوان نماینده نظام اسلامی به شمار می روند، گفت: مسوولان و مدیران دستگاه ها و نهادها باید در رعایت ارزش های دینی و اسلامی اهتمام جدی داشته و الگویی برای کارکنان زیر مجموعه خود باشند.

وی با تاکید بر اجرای کامل مصوبات شورای فرهنگ عمومی، بیان کرد: اجرای مصوبه های این شورا نباید به فراموشی سپرده شود بلکه باید بدون کم و کاست و به صورت کامل عملیاتی شود و مسوولان عضو شورا راساً و به موقع در جلسه های شورا حضور یابند.

وی با انتقاد از عدم نامگذاری برخی خیابان ها، میادین و کوچه های شهر پارس آباد، از شهرداری و شورای اسلامی شهر خواست در اسرع وقت نسبت به رفع این مشکل و نیز ساماندهی آرامستان های شهر اقدام کنند.

وی با اشاره به ضرورت توجه به گرافیک محیطی و زیباسازی شهری، گفت: وضعیت کنونی مبلمان، گرافیک و منظر شهری زیبنده مردم منطقه نیست و متاسفانه شهرداری پارس آباد در زمینه گرافیک و زیباسازی شهری به عنوان یکی از مهم ترین وظایف این نهاد، کم لطفی کرده است .

وی از مسوولان ادارات منطقه خواست بیش از پیش در زیباسازی و جلوگیری از هر گونه بی انضباطی در زمینه گرافیک شهری بکوشند.

امام جمعه پارس آباد همچنین با اشاره به در پیش بودن سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) اظهار کرد: امام راحل بعد از ائمه معصومین (ع) شخصیت منحصر به فردی است چرا که هیچ شخصیتی غیر از آن حضرت نتوانسته به جهان اسلام خدمت کند.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات