امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 24th, 2016 10:05 | کد خبر : 18635 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

صمد نوری از رئیس جمهور خواستار بازگرداندن گمرک اصلاندوز و منطقه آزاد تجاری بنام مغان شد

عضو و سخنگوی شورای شهر پارس آباد در مراسم بدرقه کاروان ورزشی المپیک و پاراالمپیک ریواز دکتر روحانی خواستار بازگرداندن گمرک اصلاندوز و منطقه آزاد تجاری مغان شد.

بهروز نوری / مغانه، مراسم بدرقه کاروان ورزشکار عصر روز چهارشنبه که در رشته های مختلف ورزشی ایران برای بازی‌های المپیک و پارالمپیک سهمیه کسب کرده اند برگزار شد.

صمد نوری عضو و سخنگوی شورای شهر پارس آباد در پایان مراسم با حضور در سکوی ویژه تجلیل از رئیس جمهور خواست تا با بازگرداندن مصوبه اخیر دولت در خصوص حذف گمرک اصلاندوز از فهرست نقاط مرزی ایران چراغ امید را در دل نامیدان و مردم مظلوم و محروم اصلاندوز روشن نماید.

۹۷f0aaa1759ddec01b92935d509cd2f3_1076_

وی همچنین از موقعیت بسیار مناسب این منطقه در شمال کشور و راه ارتباطی با کشورهای همسایه گفت: شهرستان اصلاندوز  در نقطه صفر مرزی و در بین کشور آذربایجان و شمال استانهای آذربایجان شرقی و اردبیل قرار دارد که میتواند پایانه بزرگی برای صادرات محصولات ایرانی برای کشورهای اروپایی بشمار آید.

صمد نوری ادامه داد: یک فوریت لایحه دولت برای منطقه آزاد تجاری صنعتی اردبیل که اخیرا نیز از سوی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده که انتخاب نام اردبیل برای این منطقه باعث نارضایتی مردم غیور و مرزنشین منطقه مغان شده است.

سخنگوی شورای شهر پارس آباد تصریح کرد: منطقه آزاد تجاری صنعتی اردبیل با مرکزیت پارس آباد، گرمی ، بیله سوار که در منطقه مغان می باشد مردم شهرستانهای فوق خواستار انتخاب نام مغان برای منطقه آزاد تجاری صنعتی اردبیل می باشند.

دکتر حسن روحانی رئیس جمهور ایران نیز قول مساعد دادند این موضوعات را در هئیت دولت حتما رسیدگی خواهند نمود.

نظرات

بابک

دم داداش صمد گرم.

بهرام فاتح

سلام و خسته نباشید از این جسارت ستودنی جناب آقای نوری سپاسگزارم.

اكبر

استاد محترم واقعا دمت گرم بعضیها فرصت را غنیمت شمرده از رئیس جمهور وام کم بهره خواستند ولی خدا امات شما را بیامزه انجا هم فکر وطن (شهر) خود میباشید هم وطنان باید از شما قدردانی نمایند

دلاوران مغان

تشکرویژه.جسارت استادصمدنوری ستودنی است همین اینکه ازفرصت بدست امده توانسته درد دل مردم را که اخیرا نیز دغدغه مردم مغان بوده به خدمت رئیس جمهوربرساند قابل تحسین است

محمد علیزاده

استاد گرامی از شهامت و شجاعت و جسارت جنابعالی در خصوص پیگیری مشکلات منطقه متشکریم
امیدواریم همیشه در خصوص پیگیری و حل مشکلات این منطقه گام مثبت مثل همیشه بردارید

غلام شایسته

استاد زحمت کش و عزیز از لطفتان متشکریم

اسدزاده

متشکرم اقای نوری در حالی که بسیاری از مسولین به خواب رفتن خدارو شکر میکنم میشه تو منطقه مغانم افرادی توانمندی مثل جنابعالی اعتماد کرد با تشکر اسدزاده

لیلامحمدی

استاد نوری متشکریم

محسن

سلام استاد جان! لذت بردم از این غیرت و شهامتت.. شیری که حلال است برکتش چنین مردان غیوری تقدیم مغان می کند.
دست مریزاد استاد دست مریزاد…

بهمن برادران

باسلام خدمت استاد ورزش و اخلاق جناب آقای نوری،از اینکه فرصت را مغتنم شمردی و خواسته مردم زرخیز مغان را به گوش شخص رییس جمهور رساندی ,از صمیم قلب سپاسگزاریم.

حسن پروانه

دلسوزی وبومی ومردمی بودن چنین دفاع برای منطقه راایجادمی کند اقای نوری متشکریم .

نیکنام نصیری - کتابفروشی آسا

حلال اولسون استاد نوری – تشکر ائدیرم سیزدن