امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : آگوست 9th, 2020 8:54 | کد خبر : 23893 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

آئین تشت گذاری در مناطق قرمز کرونایی برگزار نمی شود/ پارس آباد از مناطق مهم کشور در تولید محصولات کشاورزی است

معاون سیاسی، امنیتی استاندار اردبیل گفت: برگزاری آئین سنتی تشت گذاری ماه محرم در مناطق دارای وضعیت قرمز کرونایی ممنوع است وسایر مراسم نیز با محدودیت کامل برگزار خواهد شد.

مغانه آنلاین/یکشنبه۱۳۹۹/۵/۱۹

به گزارش مغانه آنلاین، بهروز ندایی عصر امروز یکشنبه در آئین معارفه و تکریم فرماندار پارس آبادمغان افزود: بیماری کرونا، سلامتی و معیشت کل بشیریت را تحت شعاع قرار داده و مشکلات زیادی را به وجود آورده است.

وی با قدردانی از تلاش کلیه دستگاه ها و افرادی که در مقابله با این بیماری تلاش می کنند اظهار داشت: برای مقابله بهتر و قطع زنجیره انتقال نیاز است مردم توصیه های بهداشتی رعایت و از حضور در تجمعات خودداری کنند.

وی با اشاره به قابلیت ها و توانمندی های ویژه شهرستان پارس آباد اضافه کرد: پارس آباد بعد از اردبیل از نظر جمعیت شهری در مکان دوم استان قرار دارد.

وی با بیان اینکه این شهرستان از نظر استراتژیک و تولید محصولات کشاورزی از مناطق مهم کشور است ادامه داد: پارس آبادمغان در سایرحوزه ها و بخش ها از شهرستان های دارای اهمیت بوده و دغدغه دولت بکارگیری نیروهای توانمند و شایسته در این منطقه است.

او گفت: تا آخرین روز کاری دولت، مدیران وفرمانداران باید با تمام توان و به صورت جدی کارهای شهرستان و مشکلات و مطالبات مردم را پیگیری کنند.

ندایی،با تاکید بر ضرورت توسعه وعمران و رسیدگی به مبلمان شهری پارس آباد افزود: باید از امکانات و اعتبارت شهرستان و استان برای زیباسازی و توجه به منظر شهری استفاده شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اردبیل با تشکر و قدردانی از زحمات و خدمات شایسته و عملکرد عالی “عدالت حاجی پور” سرپرست قبلی فرمانداری شهرستان گفت: وی در طول تصدی این مسوولیت، توانست در سطح فرماندار شایسته و توانمند کارها را پیش ببرد و انتخابات پرشور و موفقی را برگزار کند.

وی با اشاره به شایستگی ها و توانمندی ها و ویژگی های سرپرست جدید فرمانداری پارس آباد گفت: امامی، از نیروهای مجرب و توانمند استان است و تا کنون در مسوولیت ها وپست های مهم از جمله در سمت فرماندار نیر، مشکین شهر و گرمی خدمت کرده و بدون شک در سمت جدید نیز منشا خیر و خدمات زیادی خواهد بود.

سرپرست جدید فرمانداری شهرستان پارس آباد نیز گفت: در سال های اخیر اقدامات بسیار شایسته ای برای بالفعل کردن امکانات، ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه انجام شده است.

ابراهیم امامی افزود: باید در سنگر تولید و با تکیه بر توانمندی ها و سرمایه های ارزشمندی که این منطقه صاحب آن است بتوانیم بخشی از نیازمندی های داخلی را حل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه پارس آباد باید نقش کلیدی خود را در توسعه اقتصادی استان و کشور ایفا کند، ادامه داد: محور اصلی و اساسی توسعه این شهرستان، بخش کشاورزی است و این منطقه باید به حق و جایگاه شایسته و واقعی خود برسد.

او بیان کرد: استفاده مطلوب و بهینه از ظرفیت های بی پایان منطقه، توجه جدی و بیش از پیش به این شهرستان  را می طلبد و این شدنی نیست مگر با همکاری، همراهی مردم و مسوولان، همفکری اصحاب فکر و اندیشه و تمام کسانی که دل در گروه پیشرفت و آبادانی این منطقه دارند.

امامی، استفاده از تمام ظرفیت های انسانی را پیشنیاز توسعه هر منطقه دانست و گفت: با خرد و تفکر جمعی، همکاری و همفکری و تلاش اعضای شوراهای اداری و تامین، امام جمعه و نماینده مردم در مجلس، برای ارتقای شاخص های مختلف شهرستان و ایجاد فضای همدلی و همراهی به عنوان نیاز اساسی جامعه تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به جایگاه این شهرستان در تولید محصولات کشاورزی، گفت: پارس آباد در تولید بسیاری از محصولات زراعی مقام اول کشوری را داراست.

سرپرست جدید فرمانداری پارس آّباد، شهرک صنعتی مشترک مرزی، شهرک گلخانه ای ، پایاب سد خداآفرین، پایانه صادراتی را از طرح های مهم منطقه عنوان و بیان کرد: با بهره برداری از این طرح ها، شاهد جهش و تحول اساسی در این شهرستان خواهیم بود.

وی همچنین به ضرورت توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی و توجه جدی به ظرفیت های گردشگری کشاورزی و طبیعی، جاذبه های طبیعی و دیدنی اشاره کرد و افزود: برای توسعه پایدار شهرستان باید در سه محور کشاورزی، گردشگری و صنعت گام های اساسی برداشته شود.

او توجه به مسایل فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و خرده فرهنگ ها و نیز تقویت روحیه همدلی و همبستگی و تقویت گفتمان های مختلف را در رشد و تعالی منطقه بسیار موثر و اثربخش دانست و اضافه کرد: تعامل با تمام اقشار و گروه ها، اصناف و قاطبه مردم بدون توجه به خط و ربط سیاسی و مسایل دیگر در اولویت قرار دارد.

وی تاکید کرد به منظور پاسخگویی سریع و مطلوب به درخواست های سرمایه گذاران، پنجره واحد سرمایه گذاری در این شهرستان راه اندازی می شود.

وی به ضرورت فراهم کردن زمینه اعتلای شاخص های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی منطقه اشاره و بیان کرد: این حق مردم است که هرچه بیشتر و بهتر از برکات و خدمات نظام بهره مند شوند.

اخبار مرتبط

نظرات