امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژوئن 11th, 2019 2:24 | کد خبر : 23168 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

پرداخت ۳ هزار فقره تسهیلات در بانک مهر ایران شعبه پارس آباد

رئیس بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه شهرستان پارس آباد گفت :  بانک مهر ایران ۳ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه در شهرستان مرزی پارس آباد مغان  پرداخت کرده است.

جمشید کریمی/ مغان امروز-محسن امیدی اظهار کرد:  در سال گذشته ۹۷ تعداد وام هایی ۳ پرونده به مبلغ ۴۰۰ میلیاردریال و تعداد ۳۰۰ پرونده تسهیلات  ازدواج به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی همچنین با اعلام اینکه تا روز جاری تعداد ۵۰۰ پرونده به مبلغ ۹۰ میلیارد و ۴۰ پرونده ازدواج به مبلغ ۱۲ میلیارد ریال پرداخت شده است.

او گفت: با ارائه طرح مهر آتیه نوین رونق اشتغال و ارزش آفرینی در راستای تامین آتیه افراد بر آورده می شود.

وی تصریح کرد: در این طرح متقاضیان می توانند با واریز مستمر بصورت ماهانه یا سالانه، نسبت به افزایش امتیاز میانگین خود در میان مدت و بلندمدت اقدام کنند.

امیدی با اشاره به اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همه سپرده‌ها و تسهیلات خود را به‌صورت قرض‌الحسنه پرداخت می کند.یاد آوری کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران به مشتریان خود تسهیلات  به‌صورت قرض‌الحسنه با کارمزد صفر تا چهار درصد پرداخت‌ می کند.

وی تصریح کرد:  عمده وام‌های پرداخت شده در راستای حمایت از کالای ایرانی و اشتغالزایی بوده است .

رئیس بانک قرض الحسنه مهر ایران شهرستان پارس آبادخاطرنشان کرد:امیدواریم امسال  بانک قرض الحسنه مهر ایران با حمایت مردم، نهادها و شرکت‌های خصوصی بیش از پیش در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی خود موفق عمل کند.

امیدی با بیان اینکه تفاهمنامه ای ایجاد شده میان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و کمیته  امداد امام خمینی (ره)شهرستان پارس آباد را حمایت از اقشار ضعیف جامعه برشمرد و ابراز امیدواری کرد: این تفاهمنامه بدلیل توجه به اقشار ضعیف و نیازمند جامعه و با هدف کمک به بهبود معیشت و اشتغال مددجویان می باشد.

رئیس  بانک قرض الحسنه مهر ایران در شهرستان پارس آباد از فعالیت ۱۴ شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان خبر داد و گفت:شهرستان مرزی پارس آباد مغان دومین شهر استان اردبیل آماده ارائه انواع خدمات بانکی به همشهریان  عزیز می باشد.

امیدی با بیان اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال ۱۳۸۶  با گسترش و توزیع شعب  در سراسر ایران فعالیت خود را شروع کرده، است افزود: این بانک به منظور رفع نیازهای اقشار کم درآمد جامعه، و با سرمایه اولیه ۱۵هزار میلیارد ریال و با مشارکت بانک‌های دولتی آغاز بکار نموده است.

اخبار مرتبط

نظرات