امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آوریل 25th, 2017 8:25 | کد خبر : 21454 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

ساختمان جدید دفتر امام جمعه پارس آبادمغان افتتاح شد+تصاویر

به مناسبت عید مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص)، با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و مسوولان محلی، ساختمان جدید دفتر امام جمعه پارس آباد مغان امروز سه شنبه به بهره برداری رسید.

به گزارش مغانه آنلاین، این ساختمان با زیربنای ۳۶۵ متر مربع در دو طبقه و با  صرف سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان و سایر منابع احداث شده است.

آیت اله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در آیین افتتاح این طرح، گفت: به لحاظ مراجعه اقشار مختلف مردم و برگزاری نشست ها و جلسات مختلف در دفتر امام جمعه ، احداث این ساختمان گامی مهم در راستای خدمات رسانی به شهروندان مردم  محسوب می شود.

وی مردمی و معتمد بودن، حق گویی و عدالت محوری را از مشخصه های بارز امام جمعه پارس آباد برشمرد و ادامه داد: این نشان از اهمیت بالا و جایگاه مهم ائمه جمعه در بین مردم دارد.

وی، با قدردانی از حضور پرشور و گسترده مردم پارس آباد مغان در نمازهای جمعه و جماعات اظهار کرد: نماز جمعه نقش به سزایی در ایجاد محبت و مودت بین نمازگزاران، اتحاد مردم،  بصیرت و معرفت افزایی جامعه و خنثی سازی ترفندها و دسیسه های دشمنان دارد.

وی با اعلام اینکه امروز متأسفانه،خرافات با نام دین به جامعه نفوذ کرده ، گفت: بزرگترین وظیفه علمای دینی، مقابله با خرافات و دفاع از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات