امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : می 30th, 2020 8:36 | کد خبر : 23759 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

توزیع ۱۵هزار تن آسفالت در شهر پارس آباد

سخنگوی شورای اسلامی شهر پارس آباد گفت: در سال گذشته با همت و پیگیری شورا و شهردار پارس آباد حدود ۱۵ هزار تن آسفالت در معابر این شهر پخش شد.

جمشید کریمی/ مغانه آنلاین– شنبه۱۰-۳-۱۳۹۹

محمدرضا شیرپور افزود: با برنامه ریزی های که انجام شده پیش بینی می شود امسال  بیش از ۲۰ هزار تن آسفالت ریزی در مسیر اصلی سطح شهر با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان  داشته باشیم و همچنین آسفالت معابر محلات نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اعلام اینکه در طرح آسفالت و بهسازی خیابان ها و معابر شهر، تمام جوانب فنی و کیفی رعایت می شود ادامه داد: ترمیم، بهسازی و لکه گیری آسفالت کوچه ها و خیابان های اصلی و فرعی از خواسته ها و مطالبات اصلی شهروندان است و از این رو اعضای شورا و شهردار با جدیت در راستای تحقق مطالبات مردم هستند.

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر پارس آباد با بیان اینکه مشکلات ترافیکی، توسعه شهری و خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان را با مانع مواجه کرده است بر ضرورت رفع این معضل تاکید کرد.

به گفته وی اجرای پروژه کمربندی خیابان شهید مطهری از ورودی مخابرات تا حدود زیادی به ساماندهی و روان سازی بار ترافیکی به خصوی در مرکز شهر کمک می کند.

وی همچنین به اجرای کانال زیر کشتارگاه  اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه شروع شده و اعتبارات آن از طریق باز آفرینی تامین خواهد شد.

وی تعامل و همکاری تنگاتنگ بین شورا و شهردار را در رفع و گشودن گره و مشکلات شهری و عمران و آبادانی شهر بسیار موثر دانست و افزود: اعضای شورای اسلامی این شهر در جهت ارائه خدمات بهینه به شهروندان گرامی و حل مشکلات محلات شهر نهایت همکاری را با شهردار و مجموعه شهرداری دارند.

اخبار مرتبط

نظرات