امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : آگوست 14th, 2020 6:03 | کد خبر : 23923 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

بیمارستان شهدای پارس آباد بیش از ۲۵۰ هزار نفر را پوشش می دهد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرزی پارس آباد مغان گفت: بیمارستان شهدای این شهرستان در بحث بیماری کرونا، پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار با جمعیتی بالغ بر ۲۵۰ هزار نفر را زیر پوشش خود دارد.

جمشید کریمی/ مغانه آنلاین-۱۳۹۹/۵/۲۴

دکترحسین قربانی در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهارداشت: بیمارستان شهدای پارس آباد علاوه بر این سه شهرستان حتی مناطقی از انگوت ، کلیبر و خدا آفرین بیمار مبتلا به ویروس کرونا پذیرش داشته است.

وی با تاکید بر اینکه با رعایت پروتکل های بهداشتی و خود مراقبتی تنها راه مقابله با شیوع ویروس کرونا در این شهرستان می باشد،توضیح داد : مردم با رعایت دستورالعملهای  بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مانع ازافزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارس آبادبا اشاره به اینکه تا کنون ۵۲۰ واحد صنفی به علت رعایت نکردن پروتکلهای بهداشتی پلمپ شده،تاکید کرد: هر کسب و کاری  که سلامتی مردم را تهدید و به موازین بهداشتی پیشگیری از کرونا و عدم رعایت  بهداشت فردی، حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی بی‌توجهی کنند، برابر قانونی برخورد خواهد شد.

وی گفت: با هدف ترغیب و تشویق مردم به استفاده از ماسک خانگی و به منظور فرهنگ سازی بیشتر برای استفاده از ماسک و رعایت دستورالعملهای بهداشتی، جشنواره دوخت و طراحی ماسک با عنوان “ماسک من، سلامت تو” در آینده نزدیک این شهرستان برگزار می شود.

قربانی با بیان اینکه به بهترین و خلاقانه ترین طراحی و دوخت جوایزی اهدا خواهد شد، تصریح کرد : علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را در روزهای آتی به شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارائه دهند.

اخبار مرتبط

نظرات