امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : مارس 7th, 2020 11:08 | کد خبر : 23624 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

بازار پارس آبادمغان به مدت ۴روز تعطیل است

رئیس اتاق اصناف شهرستان پارس آباد از لغو نمایشگاه بهاره و ۴ روز تعطیلی کلیه بازارچه‌های شهرستان پارس آباد خبر داد.

به گزارش مغانه آنلاین به نقل از فارس، صمدالله محمدی اظهار کرد: برای جلوگیری از ازدحام مردم و مقابله با گسترش ویروس کرونا، کلیه بازارچه‌ها و نمایشگاه‌ بهاره در شهرستان پارس آباد تعطیل شد.

وی  افزود: هر سال بیش از ۲۰۰ غرفه در نمایشگاه بهاره در شهرستان پارس آباد  برپا می‌شد که برای حفظ سلامتی مردم امسال این نمایشگاه برگزار نمی‌شود.

رئیس اتاق اصناف شهرستان پارس آباد با تاکید بر اینکه مردم  نگرانی بابت تامین کالاهای اساسی نداشته باشند، گفت: در تامین کالاهای اساسی اعم از شکر، برنج، گوشت، پوشاک، آجیل و خشکبار، مواد پروتئینی، میوه‌های پرمصرف و کالاهای ضروری مردم هیچ‌گونه کمبودی نداریم.

محمدی بیان کرد: همه مراسم‌ها و جشن‌ها نیز در تالارهای پذیرایی و صنوف و رسته‌های مرتبط ازجمله عکاسان و فیلم‌برداران و آرایشگران زنانه و مردانه تا اطلاع ثانوی لغو شده و در صورتی‌که وجهی در این خصوص دریافت شده به شهروندان برگردانده می‌شود.

وی به برخورد شدید با محتکران اقلام بهداشتی نیز اشاره کرد و گفت: کنترل و مقابله با این بیماری به همکاری جمعی مردم نیاز دارد و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به بیماری کرونا جلوگیری کرد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان پارس آباد تاکید کرد: مردم باید از تردد و تماس‌های غیرضروری و حضور در اجتماعات پرهیز کنند، فاصله منطقی را با همه افراد رعایت کنند.

 

اخبار مرتبط

نظرات