امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آوریل 30th, 2014 2:25 | کد خبر : 3986 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

شهرداری پارس آباد پارسال بیش از 113میلیارد ریال درآمد داشته است

رئیس شورای اسلامی شهر پارس آباد گفت: شهرداری این شهر سال گذشته 113میلیارد و 350میلیون ریال درآمد داشته است.

80882846-5087115

به گزارش مغانه، مطلب محبی در نشست با خبرنگاران این شهرستان، بودجه مصوب شهرداری پارس آباد را در سال گذشته110میلیارد و 720میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این رقم در سال جاری به 140میلیارد و 140میلیون ریال افزایش یافته است.

وی، با بیان اینکه شهرداری را با بیش از 40میلیارد ریال بدهی تحویل گرفته ایم، ادامه داد: از این میزان، 18میلیارد ریال بدهی عمرانی و جاری و هشت میلیارد و 980میلیون ریال بدهی دارایی و تامین اجتماعی را پرداخت کرده ایم و شهرداری تا آخر سال 92با این دو اداره تسویه حساب کرده است.

وی، با اعلام اینکه هموار و مسطح بودن زمین پارس آباد، مهار و جمع آوری آب های سطحی این شهر را به خصوص در مواقع بارندگی با مشکل روبه رو می سازد، اضافه کرد: برای مطالعه طرح جامع جمع آوری و هدایت آب های سطحی که از نیازهای اساسی پارس آباد محسوب می شود، به اعتبارکلان ملی نیاز است.

او، فقدان پارکینگ خودرو و ماشین آلات سنگین را از معضلات اساسی این شهر مرزی عنوان و بیان کرد: به علت نبود پارکینگ، بسیاری از رانندگان به ناچار کامیون و خودروهای سنگین خود را در کوچه هاو خیابان ها پارک می کنند که این علاوه بر ایجاد اختلال در رفت و آمد شهروندان و وسایل نقلیه، موجب تخریب آسفالت می شود.

محبی، موقعیت مکانی میدان تره بار این شهرستان را نامناسب خواند و گفت: به صورت جدی تلاش می کنیم تا این میدان را به محلی انتقال دهیم که هم شهروندان به راحتی به آن دسترسی داشته باشند و هم در تردد خودروها و بحث ترافیک شهری مشکلی پیش نیاید.

IMG_0005

رئیس شورای اسلامی شهر پارس آباد از حل مشکل جایگاه تک منظوره سی ان جی شهرداری و از شروع دوباره فعالیت این جایگاه خبر داد و گفت: فعالیت این جایگاه صرفاً به خاطر دستکاری برخی تجهیزات آن توسط پیمانکار قبلی، با حکم دادستان توقف شده بود که با تلاش شورا و شهردار و اعضای شورای تامین و مساعدت دادستان، مجدداً راه اندازی شد.

او، با اعلام اینکه پیمانکار قبلی جایگاه سی ان جی، حدود چهارمیلیارد ریال بابت کارکرد به شرکت گاز بدهکار است، خاطرنشان کرد: شهرداری برای تعمیر و بازسازی این جایگاه حدود 450میلیون ریال هزینه کرده است.

وی، کمبود قیر را مانع اصلی و بزرگ مرمت، لکه گیری و آسفالت خیابان ها و کوچه های شهر اعلام و اظهار کرد: در حال حاضر برای لکه گیری، آسفالت و بهبود وضعیت خیابان های محلات مختلف شهر پارس آباد، دست کم به 800تن قیر نیاز است.

نظرات