امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژوئن 19th, 2015 7:12 | کد خبر : 12289 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

آتش سوزی در اراضی بیله سوار بار دیگر فاجعه آفرید + تصاویر

به گزارش مغانه به نقل از مغان امروز،طی دیروز و امروز بر اثر آتش سوزی های گسترده در روستاهای بابک و روح کندی از توابع شهرستان بیله سوار نزدیک به ۲۴۰ هکتار از اراضی کشاورزی طعمه حریق شد. این دومین باری است که مردم منطقه بیله سوار شاهد آتش سوزی گسترده و مهیب می باشند. […]

به گزارش مغانه به نقل از مغان امروز،طی دیروز و امروز بر اثر آتش سوزی های گسترده در روستاهای بابک و روح کندی از توابع شهرستان بیله سوار نزدیک به ۲۴۰ هکتار از اراضی کشاورزی طعمه حریق شد.

این دومین باری است که مردم منطقه بیله سوار شاهد آتش سوزی گسترده و مهیب می باشند.

مسئولین از پرداخت خسارت به کشاورزان خسارت دیده بر اثر این آتش سوزی ها قول مساعد داده اند .

خسارت وارده بر اساس نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال بر آورد شده است که با آتش گرفتن بخش دیگری از ارضی این آمار رو به افزایش خواهد یافت.

بر اثر آتش سوزی هفته گذشته نزدیک ۳۵۰ هکتار از مزارع زیر کشت گندم طعمه حریق شد که مسئولین در پی یافتن عامل یا عاملان این حادثه عظیم هستند.

با توجه به اتفاقات ناگوار افتاده طی این هفته، جلسه اضطراری ستاد بحران به پیشنهاد “حبیب برومند” نماینده مردم شهرستان های بیله سوار و پارس اباد در مجلسس شورای اسلامی امروز در بیله سوار تشکیل می شود.

این جلسه اضطراری راس ساعت ۱۰ صبح جمعه، تحت عنوان جلسه ستاد بحران با حضور نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار، مدیر کل بحران استان، جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان، معاون عمرانی استاندار و برخی از مسئولان استانی و شهرستانی در بیله سوار، جهت مقابله و شناسایی عاملین این فاجعه تاسف بار برگزار خواهد شد.۲

نظرات