امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : جولای 1st, 2015 4:28 | کد خبر : 12418 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار با امام جمعه پارس آباد

اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار پارس آباد با حجت الاسلام سید سعید رشادی امام جمعه جدید این شهرستان دیدار کردند.

 

به گزارش  مغانه از روابط عمومی شهرداری و شورای شهر در این دیدار حسن حسین اوغلی رئیس شورای شهر پارس آباد ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات انتخاب حجت الاسلام سید سعید رشادی به سمت امام جمعه پارس آباد تبریک گفت.

didar-ba-emam-jomeh

وی اظهار کرد: اعضای شورای شهر و شهردار در تلاش هستند تا هر چه سریعتر مسائل و مشکلات عمرانی و آبادانی این شهر را مرتفع کنند.

حسین اوغلی افزود: مردم نیاز به همدلی و اتحاد دارند که امام جمعه در این خصوص نقش بسزایی دارد و از امام جمعه خواستن با رهنمودهای خود این مجموعه را یاری نمایند.

didar-ba-emam-jomeh1

نظرات

همشهری

آقای حسین اوغلی توی این دو سال جکار کردی حالا میگی حل خواهد شد در این شهر به این بزرگی و با جمعیت رو به رشد تنها و تنها یک پارک داریم اون هم پارک شاهد هست اکه اون هم نیاشد مردم بکجا خواهند رفت.بعد از روی کار آمدن شما پارک کاج محو گردید مردم شبها بدیل گرمی هوا پناه میارن به نشستن روی فلکه ها (فلکه ازادی –فلکه ترمینال-و …)واقعا خجالت بکش .از مسول سایت خواهش میکنم ثبت کنند.

کارشناس

آقای حسین اوغلی و همکارانتان من اگه جای شما بودم استعفا میدادم وای بر شما تو روز قیامت جه جواب خواهید داد. انسان به شهر خود هم خیانت میکند وای بر شما وای بر شماو ….

خودم

شهردار و اعضاء شورا
لطفا در اسرع وقت استعفا دهید. خدا همراه شماست . بدانید او شاهد و ناظر اعمال شماست. خیانت نکنید .استعفا دهید تا شاید رستگار شوید .