امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : نوامبر 30th, 2020 7:28 | کد خبر : 24013 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

جمع آوری ۶۰میلیارد ریال کمک مؤمنانه در پارس آباد

فرماندار پارس آباد از توزیع حدود ۲۰هزار بسته معیشتی کمک مؤمنانه به ارزش ۶۰میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: این کمک ها در قالب طرح مؤمنانه، از سوی اقشار مختلف و خیر جامعه اهدا و در بین مددجویان و نیازمندان و گروههای هدف توزیع شده است.

جمشید کریمی/ مغانه آنلاین- دوشنبه۱۰-۹-۱۳۹۹

به گزارش مغانه آنلاین،ابراهیم امامی در جلسه مجمع خیرین سلامت شهرستان پارس آباد که با حضور  روسای بیمارستانهای شهدا و ارس و امام خمینی و تعدادی از پزشکان و مسئولین داروخانه ها برگزار شد اظهارداشت: امروز شرایط بحرانی بر کشور حاکم است و خیرین در این بحران بازوان توانمند برای مدیریت و کنترل کرونا هستند.

وی تصریح کرد: امروز پزشکان و مدافعان سلامت، با اعلام آمادگی برای مشارکت در تامین تجهیزات ضروری مورد نیاز بیمارستان ها نشان دادند که هم مدافع سلامت و هم پیش قدم در امور خیریه هستند.

فرماندار شهرستان پارس آباد در ادامه از شناسایی ۴۳ محل سرو قلیان در شهرستان پارس آباد خبر داد و توضیح داد: این قلیانسراها  به صورت پنهانی و بدون مجوز صنفی در واحدهای تجاری متروکه و زیر زمین ها و خانه ها به فعالیت می پرداختند.

وی در ادامه تصریح کرد: پیرو گزارشات مردمی و بازرسی های بهداشتی و بسیج اصناف و  اماکن نیروی انتظامی  تمامی ۴۳ محل سرو قلیان شناسایی شده طی عملیاتی با هماهنگی دادستانی توسط  نیرو های انتظامی و مرزبانی در سطح شهرستان  پلمپ و تعطیل خواهد شد.

امامی افزود: این اقدام در پی مصوبه اخیر ستاد کنترل کرونا و قرار گاه عملیاتی مدیریت کنترل کرونا اجرایی شده و بانیان این قلیانسرا ها به اتهام تهدید علیه سلامت و بهداشت عمومی به مراجع قضایی برای اعمال اشد مجازات قانونی معرفی خواهند شد.

برخی پزشکان وپرستاران حاضر در این جلسه نیز  برای هر گونه کمک های تخصصی و مالی اعلام آمادگی نموده و تاکید کردند :پزشکان و پرستاران در همه جای ایران و در تمام ساعت های شبانه روز در راه مبارزه با این بیماری کرونا تا شهادت پای امضای خود ایستادند و از هیچ کمک معنوی و تخصصی و مالی در این زمینه دریغ نخواهند کرد و آماده همراهی مجمع خیرین سلامت هستند.

اخبار مرتبط

نظرات