- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

جمع آوری ۶۰میلیارد ریال کمک مؤمنانه در پارس آباد

جمشید کریمی/ مغانه آنلاین- دوشنبه۱۰-۹-۱۳۹۹

به گزارش مغانه آنلاین،ابراهیم امامی در جلسه مجمع خیرین سلامت شهرستان پارس آباد که با حضور  روسای بیمارستانهای شهدا و ارس و امام خمینی و تعدادی از پزشکان و مسئولین داروخانه ها برگزار شد اظهارداشت: امروز شرایط بحرانی بر کشور حاکم است و خیرین در این بحران بازوان توانمند برای مدیریت و کنترل کرونا هستند.

وی تصریح کرد: امروز پزشکان و مدافعان سلامت، با اعلام آمادگی برای مشارکت در تامین تجهیزات ضروری مورد نیاز بیمارستان ها نشان دادند که هم مدافع سلامت و هم پیش قدم در امور خیریه هستند.

فرماندار شهرستان پارس آباد در ادامه از شناسایی ۴۳ محل سرو قلیان در شهرستان پارس آباد خبر داد و توضیح داد: این قلیانسراها  به صورت پنهانی و بدون مجوز صنفی در واحدهای تجاری متروکه و زیر زمین ها و خانه ها به فعالیت می پرداختند.

وی در ادامه تصریح کرد: پیرو گزارشات مردمی و بازرسی های بهداشتی و بسیج اصناف و  اماکن نیروی انتظامی  تمامی ۴۳ محل سرو قلیان شناسایی شده طی عملیاتی با هماهنگی دادستانی توسط  نیرو های انتظامی و مرزبانی در سطح شهرستان  پلمپ و تعطیل خواهد شد.

امامی افزود: این اقدام در پی مصوبه اخیر ستاد کنترل کرونا و قرار گاه عملیاتی مدیریت کنترل کرونا اجرایی شده و بانیان این قلیانسرا ها به اتهام تهدید علیه سلامت و بهداشت عمومی به مراجع قضایی برای اعمال اشد مجازات قانونی معرفی خواهند شد.

برخی پزشکان وپرستاران حاضر در این جلسه نیز  برای هر گونه کمک های تخصصی و مالی اعلام آمادگی نموده و تاکید کردند :پزشکان و پرستاران در همه جای ایران و در تمام ساعت های شبانه روز در راه مبارزه با این بیماری کرونا تا شهادت پای امضای خود ایستادند و از هیچ کمک معنوی و تخصصی و مالی در این زمینه دریغ نخواهند کرد و آماده همراهی مجمع خیرین سلامت هستند.