امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : مارس 17th, 2015 10:54 | کد خبر : 9957 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

تجلیل از عاملین و زکات دهندگان برتر شهرستان پارس آباد

۱۴ نفر از عاملین و زکات دهندگان برتر شهرستان پارس آباد تجلیل شدند.

به گزارش مغانه، ارشد سعادتی مدیر کمیته امداد شهرستان پارس آباد، در حاشیه برگزاری این مراسم طی سخنانی، اظهار کرد: مردم مؤمن این شهرستان در سال جاری افزون بر ۱۸ میلیارد و ۴۵۹ میلیون ریال زکات پرداخت کرده‌اند.

وی، با اشاره به اینکه زکات جمع آوری شده در اولویت اول برای رفع مشکلات فقرا و محرومین هزینه می‌شود، افزود: مردم و روستاییان خیراندیش این شهرستان بیشترین زکات پرداختی خود را در جهت رفع مشکلات محرومین و در قالب سهم الفقرا پرداخت کرده‌اند که در اسرع وقت در اختیار آنان قرار گرفته است.

سعادتی، با اعلام اینکه از محل زکات جمع آوری شده برای آبادانی و توسعه روستاهای مؤدی زکات، ۲۲ پروژه‌ عام المنفعه به بهره‌ برداری رسیده است، گفت: حصارکشی، لوله کشی آب شرب، احداث مسجد و شبستان، توسعه و تعمیر مساجد، تکمیل غسالخانه و احداث سرویس بهداشتی و حمام از جمله طرح‌هایی است که به انجام رسیده است.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان پارس آباد، به آثار و برکات سنت حسنه‌ پرداخت زکات در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به ظرفیت و باورهای دینی مردم این شهرستان، تلاش می کنیم تا علاوه بر رفع محرومیت از این منطقه در جهت نوسازی، توسعه و پیشرفت شهرستان نیز گام‌های بلندی را برداریم.

untitled

نظرات

ناشناس

خوب است اگر کمیته امداد اختلاس نکند