امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : ژوئن 3rd, 2020 2:03 | کد خبر : 23765 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

مردم از تردد غیر ضرور در جاده های استان اردبیل خودداری کنند

رئیس پلیس راه راههای روستایی استان اردبیل گفت : به منظور جلوگیری از گسترش و شیوع ویروس کرونا، مردم از حضور در تفرجگاه ها و تردد غیر ضرور در جاده های استان اجتناب کنند.

جمشید کریمی/ مغانه آنلاین-چهارشنبه ۱۴-۳-۱۳۹۹

سرهنگ دوم آرش دولتی با تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵خرداد افزود: تعطیلی ها باعث افزایش رفت و آمدها و مسافرت به شهرها و روستاهای هدف گردشگری شده به طوریکه هم اکنون ترافیک در محورهای مواصلاتی و حتی راههای روستایی استان اردبیل پرحجم اما روان است.

وی با اشاره به حجم زیاد ترافیک ها در جاده های مواصلاتی روستایی و گردشگری منطقه گفت: باتوجه به تعطیلات چند روزه شاهد ترافیک پرحجم در راههای اصلی و روستایی و تفرجگاهی هستیم که این می تواند باعث شیوع بیماری کرونا باشد.

وی رانندگان را از سرعت و سبقت غیرمجاز و تخطی از قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی برحذر داشت و ادامه داد: رعایت فاصله طولی نقش مهمی در پیشگیری و جلوگیری از تصادفات و حوادث جاده ای دارد.

وی خاطر نشان کرد:همانطوری که قبلا اعلام شده مردم عزیز استان باید به خاطر شیوع ویروس کرونا از هرگونه تجمع در مناطق گردگشگری خودداری کرده وفاصله اجتماعی را جهت جلوگیری از انتشار و قطع زنجیره انتقال آن رعایت کنند.

اخبار مرتبط

نظرات