امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژوئن 17th, 2014 11:54 | کد خبر : 5285 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

محمود منصوری همچنان رکورددار پرتاب دیسک در کشور است+عکس

محمود منصوری، پدیده پرتاب دیسک پارس آباد، همچنان رکورددار این رشته ورزشی در کشور است.

20130909_105940-1-1

به گزارش مغانه، این پرتابگر خوش آتیه، از حدود دوسال پیش با شرکت در چندین مسابقه کشوری، به عنوان قهرمان بلامنازع باقی مانده و در مسابقات قهرمانی جوانان کشور که اخیراً در کرمانشاه برگزار شد با دو رده سنی بالاتر از رده سنی خود به رقابت پرداخت و با ثبت رکورد 48متر و 80سانتی متر مقام نخست و مدال طلای این رقابت ها را از آن خود کرد.

منصوری در طول تاریخ ورزش دو و میدانی کشور تنها ورزشکاری است که در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به مقام قهرمانی رسیده است.

این ورزشکار با توجه به استعدادی که دارد می تواند در آینده “احسان حدادی” دیگری برای دوومیدانی ایران شود و روند مدال آوری دوومیدانی ایران را در بازی های المپیک و قهرمانی جهان تداوم بخشد.

در همین راستا گفت و گوی کوتاهی با این قهرمان انجام داده ایم که در ادامه می آید:

س:چطور شد که به ورزش دوومیدانی روی آوردید و پرتابگر دیسک شدید؟

ج: در مقطع تحصیلی راهنمایی به ورزش دوومیدانی علاقه مند شدم. در اولین حضورم در مسابقات دوومیدانی بین مدارس، با پرتاب دیسک به مسافت ۲۲متر ، دوم شدم و بعد از کسب این رتبه، علاقه بیشتری به این ماده ی مهیج پیدا کردم.

س:چند سال است به صورت حرفه ای در این رشته فعالیت می کنید؟

ج:حدود دوسال است نزد آقای ناصر یزدانی مربی مجرب و زحمتکش هیات، در رشته دو و میدانی به صورت حرفه ای فعالیت می کنم.

س: چه کسانی مشوق شما بوده اند؟

ج: اعضای خانواده و آقای یزدانی مربی پرتلاش و زحمتکش ام همیشه مرا تشویق کرده اند و من تمامی پیروزهایی را که در مسابقات مختلف کسب کرده ام مرهون و مدیون این عزیزان هستم .

80983818-5400802

س: از مقام هایی که تا کنون در سطح استان و کشور کسب کرده اید برایمان بگویید؟

ج: تا به حال بیش از 10مقام اولی در مسابقات کشوری و استانی به دست آورده ام . در رقابت های معتبر کشوری با اختلاف زیادی موفق به کسب عنوان قهرمانی شدم.

س: از آروزی ورزشی تان بگویید؟

ج:تمام تلاش و آرزوی ام این است سهمیه ورود به مسابقات جهانی و آسیایی را به دست آورم و با شرکت در این رقابت ها و کسب نشان قهرمانی دل هموطنان و همشهریان عزیز را شاد کنم.

س: اداره ورزش و جوانان منطقه تا چه حد از شما حمایت کرده است؟

ج: رئیس اداره ورزش و جوانان پارس آباد و مدیرکل ورزش و جوانان استان همیشه از بنده حمایت کرده اند و یکی از عوامل و علل موفقیت ام در این مسیر، حمایت های این بزرگواران است از حمایت ها، زحمات و تلاش ها آنان و نیز فرماندار شهرستان پارس آباد تشکر و قدردانی می نمایم.

س: چه توقع و انتظاری از مسوولان و دست اندرکاران ورزش استان و منطقه دارید؟

ج: بدون حمایت و توجه مادی و معنوی، هیچ تیم ورزشی و ورزشکاری نمی تواند راه به جایی ببرد لذا از فرماندار منطقه و مسوولان محلی و استانی می خواهم حمایت هایشان را از بخش ورزش به خصوص رشته دو ومیدانی بیشتر کنند چرا که توجه و رسیدگی به مشکلات و نیازهای حوزه ورزش، موجب نشاط و شادابی جامعه و ارتقای انگیزه ورزشکاران و موفقیت آنان می شود.

س: اگر مطالب و یا پیام خاصی دارید بیان کنید؟

ج: مجدداً از مسوولان به خصوص فرماندار، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل می خواهم به ورزش و ورزشکاران بیش از پیش اهمیت و بها دهند و از شرکت های دولتی و خصوصی انتظار دارم با حمایت ماالی از ورزشکاران مدال آور و قهرمانان ورزشی، آنان را در رسیدن به اهداف ورزشی و درخشش در میادین ورزشی یاری کنند و از همشهریان و هم استانی های عزیز می خواهم بنده را از دعای خیرشان بی نصیب نکنند.

42

 

 

 

 

 

نظرات