امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژوئن 24th, 2020 6:46 | کد خبر : 23795 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

دوره آموزش خبرنگاری در پارس آباد برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد از برگزاری دوره آموزش مقدماتی خبرنگاری برای فعالان عرصه رسانه و مطبوعات در این شهرستان خبر داد.

مغانه آنلاین– چهارشنبه۴-۴-۱۳۹۹

“مجتبی هاتف”، در گفت و گو با مغانه آنلاین افزود: این دوره آموزشی به همت اداره ارشاد اسلامی این شهرستان و دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور استادان برجسته کشوری، از شهریورماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کلاس ها، به مدت چهارهفته و در روزهای پنج شنبه و جمعه و به صورت حضوری خواهد بود، ادامه داد: شرکت کنندگان در این دوره، اصول خبرنویسی، تکنیک های مصاحبه، اصول گزارش نویسی، اصول روابط عمومی و شیوه نگارش فارسی در مطبوعات را یاد می گیرند.

به گفته وی، در پایان دوره به شرکت کنندگان در صورت موفقیت در آزمون پایانی، گواهینامه و مدرک معتبر و قابل ترجمه اعطا می شود.

او اضافه کرد: با توجه به محدودیت ظرفیت کلاس ها، مدیران مسئول رسانه ها و اعضای خانه مطبوعات در ثبت نام و شرکت در دوره در اولویت قرار دارند.

وی با بیان اینکه حضور فیزیکی شرکت کنندگان در همه کلاس ها، الزامی خواهد بود، بیان کرد: مدیران مسئول نشریات و اعضای خانه مطبوعات شهرستان های پارس آباد، بیله سوار، اصلاندوز، گرمی و مشگین شهر می توانند برای پیش ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های ۰۴۵۳۲۷۲۳۶۳۳ و ۰۹۱۴۹۵۴۶۷۹۲ با”ابولفضل طلایی” کارشناس امور مطبوعاتی اداره ارشاد اسلامی پارس آباد تماس حاصل نمایند.

هاتف، با بیان اینکه برگزاری چنین دوره ها و کلاس هایی تاثیر زیادی در ارتقای سطح مهارت و دانش اصحاب رسانه دارد، گفت: افزایش سطح مهارتی و حرفه ای فعالان حوزه رسانه و مطبوعات و حمایت از این قشر آگاه و پویای جامعه از رویکردهای مهم این اداره است.

 

اخبار مرتبط

نظرات