امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : فوریه 11th, 2020 12:57 | کد خبر : 23516 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

حضور تماشایی مردم پارس آباد در راهپیمایی ۲۲بهمن+تصاویر

چهل‌‌و‌یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور باشکوه قشرهای مختلف مردم ولایی و همهیشه در صحنه شهرستان مرزی پارس آباد ‌‌‌در هوایی سرد برگزار شد.

افشین خاک نژاد/مغانه آنلاین- امروز همزمان با سراسر کشور مردم ولایت مدار این شهرستان با حضور باشکوه و گسترده در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان‌های بلند امام راحل تجدید پیمان کردند.

شرکت کنندگان با حضور حماسی و آمیخته با بصیرت خود در صحنۀ آوردگاه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه، “شکوه وحدت و همبستگی حضور ملی، عزت و عظمت و اقتدار” خویش را به‌نمایش گذارده و با این حضور باشکوه، تمام امیدهای دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را یاس مبدل کردند.

در راهپیمایی ۲۲بهمن پارس آباد که اقشار مختلف مردم اعم از بازاری، معلم، کارمند، کارگر، بسیجی، نظامی، روحانی و ورزشکار و سایر آحاد مردم حضور داشتند راهپیمایان با شعارهای الله‌اکبر، خامنه‌ای رهبر، مرگ بر ضد ولایت‌فقیه، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل مشت محکمی بر دهان استکبار زده و بر صیانت و پاسداری از دستاوردهای انقلاب و حمایت از منویات مقام عظمای ولایت تاکید کردند.

راهپیمایان در حالی که پلاکاردها، تراکت و پارچه نوشته هایی با مضامین انقلابی، پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و تصاویر مقام معظم رهبری و سپهبد شهید سلیمانی را در دست داشتند پس از طی مسیرهای تعیین شده در چهارراه امام خمینی(ره) پارس آباد اجتماع کردند.

سخنرانی حجت الاسلام باقری امام جمعه پارس آباد، قرائت قطعنامه سراسری راهپیمایی ۲۲بهمن و به آتش کشیدن پرچم آمریکای جنایتکار از دیگر بخش های این مراسم باشکوه بود.

به گزارش مغانه آنلاین، نظیر این مراسم با شرکت پرشکوه مردم در  شهرهای تابعه این شهرستان نیز برگزار شد.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات